PracaGrupypl.praca.dyskusjeRządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia › Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sat, 24 Feb 2007 01:27:30 +0100
    Subject: Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60

    On 2007-02-23 15:08:35 +0100, "Jackare" <j...@i...pl> said:

    > To przykład krótkowzrocznego myslenia opartego tylko na zasadach
    > ekonomii i nie uwzględniającego innych zagadnień.
    > Myśląc tym tokiem można wszystko kupić na zewnątrz. Tylko co jak ci
    > przykręcą kurek lub podniosą ceny przy wzroście koniunktury.
    > A co z niezależnością i strategią bezpieczeństwa gospodarki Państwa?

    Ja się nie boję, że mi zakręcą kurek, bo oni nie chcą. Oni chcą
    zarabiać. Ja się nie boję, że oni mi podniosą ceny, bo już teraz płacę
    dużo za dużo naszym [górnikom] za to, żeby oni nie mogli mi tych cen
    podnieść. Tylko ich podniesione ceny i tak będą niższe niż teraźniejsze
    moje wydatki na górników. Jak państwo chce mieć niezależną i bezpieczną
    gospodarkę to niech sobie ma, ale dlaczego z tego tytułu ja mam mieć
    niższy poziom życia? Dlaczego piszesz, że ktoś mi robi dobrze obniżając
    mój poziom życia przez zabieranie mi środków? To jak z rolnikami:
    zabierają mi stówę i dają rolnikom, bo straszą, że w przeciwnym wypadku
    wydawałbym więcej na chleb. Ale obawiam się, że chleb miałbym
    smaczniejszy a wydawałbym więcej o pięć dych.

    camel[OT]

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.