PracaGrupypl.praca.dyskusjeRządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia › Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
  • Data: 2007-02-24 13:26:12
    Temat: Re: Rządowa propozycja podwyższenia płacy minimalnej do poziomu 50-60 proc. przeciętnego wynagrodzenia
    Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy bez węgla sobie poradzimy?
    > Rozejrzyj się po nowym mieszkalnictwie, nowych budowach domkow
    > ejdnorodzinnych i zastanów: który współczesny domek, mieszkanie - korzysta
    > z tego źródła energii?

    Wszyscy moi znajomi którzy w czasie ostatnich 5 lat budowali domy z
    wyjątkiem jednej tylko osoby zdecydowały się na kotłownie węglową.
    To jest natańsze, najbardziej efektywne w swej cenie i najbardziej
    niezależne źródło ogrzewania. Przy nowoczesnych kotłach CO wyposażony w
    sztokery do podawania węgla staje się też w minimalnym zakresie osbługowe.
    Zasypanie zasobnika węglem wystacza na 4-7 dni pracy kotła i pozwala
    otrzymywac tyemperaturę w domu na poziomie ok 20 st C.
    Kolega który zdecygował się na kocioł olejowy płacze że go to finansowo
    pożera.
    Sam mam CO etażowe gazowe. Nie mam warunków technicznych do opalania węglem.
    Gdybym tylko miał natychmiast "poszedłbym w węgiel" bez żadnego
    zastanawiania.
    --
    Jackare
    Bytom