PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    From: "Jotte" <t...@W...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Date: Mon, 28 Mar 2005 11:07:25 +0200

    W wiadomości news:d283tv$k4b$1@news.onet.pl vertret(at)op.pl <vertret @
    op.pl> pisze:

    > Nigdzie nie pisałem o jednoosobowym właścicielu. Pisałem o właścicielu
    > -ach.

    news:d273j3$ake$1@news.onet.pl :
    <cit>
    Aby konkretny człowiek (właściciel) odczuwał natychmiast w swojej kieszeni
    skutki takiej lub innej decyzji podjętej w firmie.
    </cit>
    Niemniej twoje uściślenie przyjmuję do wiadomości.

    > Nie ważne ile ich jest, ale w prywatnej firmie TYLKO ONI i ZAWSZE
    > odczuwaja na swojej kieszeni skutki dobrego lub złego zarządzania.
    Co ty wygadujesz? Tylko oni?? Zatem wg ciebie pracownicy w żadnym razie nie
    odczuwają skutków takiego czy innego zarządzania??
    O ile jeszcze można się zgodzić, że często mogą nie odczuć skutków dobrego
    zarządzania (bo właściciel/e całość profitów z tego tytułu zatrzyma/ją dla
    siebie), o tyle nie sposób przyznać, że nie odczują skutków zarządzania
    złego, aż do utraty miejsca pracy włącznie.
    A czy zawsze? Łatwo wskazać przykłady, że w przypadku właścicieli to
    jednak - nie.

    Jotte

    Jotte