PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-28 14:31:08
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:slrnd4g3fl.gct.proteus@ender.elsat.net.pl Wojciech
    Bańcer <p...@p...pl> pisze:

    > Prywatyzacja bibliotek, szkół, wojska, policji?
    > Średnio mi się taka perspektywa podoba...
    Eeee... Dlaczego?
    Prywatne wojsko - niezła rzecz. Mogliby np. ogłosić przetarg na patrol na
    południe od Bagdadu. Albo zainwestować w wypad do strefy Gazy.
    Sprywatyzowanie policji to też niegłupie posunięcie. Jej właściciel mógłby w
    dowolnym momencie uznać, że ten biznes mu sie nie opłaca, zakończyć
    działalność, zwolnić ludzi i od następnego dnia policji nie ma!
    Tak samo ze szkołami. Dziś się uczysz, za miesiąc dyplom, a tu - plajta. I 5
    lat studiów w plecy.
    Najfajniejsze jaja widzę jednak w całkowicie sprywatyzowanej służbie
    zdrowia. Już teraz jakie numery się dzieją, a przecież to tylko przymiarki.
    Niebawem komornicy będą zajmować baseny pod obłożnie chorymi.
    No dobra, jaja sobie robię. To ponoć niezły sposób na oszołomstwo. ;)))

    Jotte