PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-28 09:40:00
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d28hel$k59$1@news.dialog.net.pl...
    > Co ty wygadujesz? Tylko oni?? Zatem wg ciebie pracownicy w żadnym razie
    nie
    > odczuwają skutków takiego czy innego zarządzania??

    Odczuwają w taki sam sposób w jaki ty odczuwasz złe zarządzanie w piekarni,
    gdzie kupujesz chleb. Jak widzisz, że chleb jest niedobry to przestajesz
    kupować i ani minuty nie martwisz sie z czego piekarz zapłaci kredyt.

    > O ile jeszcze można się zgodzić, że często mogą nie odczuć skutków dobrego
    > zarządzania (bo właściciel/e całość profitów z tego tytułu zatrzyma/ją dla
    > siebie)

    A znasz jakieś logiczne wytłumaczenie dlaczego miałby nie zatrzymać dla
    siebie?
    I przypominam, że "zatrzymanie dla siebie" nie oznacza zakopanie w ogródku.
    ale puszczenie na rynek, aby na przykład wspołmałżonek pracownika zarobił.

    , o tyle nie sposób przyznać, że nie odczują skutków zarządzania
    > złego, aż do utraty miejsca pracy włącznie.

    Jeszcze raz przeczytaj tutaj moją pierwszą odpowiedź.
    Posiadanie miejsca pracy to nie jest deputat od Boga, ale efekt naszych
    starań na rynku. Jeżeli przestajemy zarabiać na naszym
    kontrahencie-pracodawcy to idziemy gdzie indziej.

    > A czy zawsze? Łatwo wskazać przykłady, że w przypadku właścicieli to
    > jednak - nie.

    Wskaż więc chociaż jeden, bo ja dotychczas byłem przekonany, że matematyka
    jest jedna.

    vertret