PracaGrupypl.praca.dyskusjeRozmowa na Poczcie Polskiej › Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
  • Data: 2005-03-28 14:01:08
    Temat: Re: Rozmowa na Poczcie Polskiej
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d28ut4$u1t$1@news.dialog.net.pl...
    > Nie, sam znajdź. Nie jest to trudne, bo wystarczy poszukać dziedzin, które
    > żadnym cywilizowanym "wolnorynkowym" kraju nie zostały całkowicie
    wyłączone
    > spod kontroli (i finansowania) przez państwo.

    Znowu odwracasz i zamulasz. Ja od zawsze twierdze, że WSZEDZIE wolny rynek
    lepiej sie sprawdzi od jego braku. Skoro twierdzisz, że nie mam racji to
    jeszcze raz proszę o podanie jednego przykładu, gdzie wolny rynek zaszkodzi.

    > Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Uściślam: podałem BZ jako przykład firmy, w
    > której fatalne zarządzanie nie tylko nie przyniosło ujemnych skutków dla
    > kieszeni właścicieli, a wręcz przeciwnie - doprowadzenie do konieczności
    jej
    > sprzedaży stało się źródłem konkretnych profitów.

    We wszystkich książkach z ekonomii zarządzanie przynoszące "konkretne
    profity" właścicielom nazywa się dobrym zarządzaniem. Tylko dla ciebie jest
    to "fatalne zarządzanie". W związkach zawodowych tak uczą?

    > W tym samym czasie spora grupa pracowników BZ została bez pracy.

    No i co z tego? Chciałeś tym zdaniem cos udowodnić?

    vertret