PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rezerwa dla tegorocznych absolwenbtów???

  • 11. Data: 2002-06-25 20:49:20
    Temat: Re: Rezerwa dla tegorocznych absolwenbtów???
    Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk>

    Użytkownik <l...@p...onet.pl> napisał(a):

    Dziś w radio przy okazji informacji o nowych sposobach odbywania
    SW podczas studiów powiedzieli, że _być może_ minister także w
    tym roku przeniesie wszystkich absolwentów do rezerwy. Na razie
    więc czegoś takiego (dla tegorocznych absolwentów) nie ma.

    Natomiast ja się broniłem (lic.) w 2000 i oczywiście jestem
    przeniesiony do rezerwy. Nic nie musiałem pokazywać, książeczkę
    odbieram jutro.

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 12. Data: 2002-06-26 08:39:45
    Od: "Pafelek" <e...@p...wp.pl>

    Użytkownik "glos" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Zaintrygowany przejrzalem Dzienniki Ustaw nr 110-157/2001
    (5.10.2001 -31.12.
    > 2001).
    >
    > Znalazlem cos ciekawego w: Dz.U. 124/01 poz. 1356 - Zwalnianie żołnierzy z
    > zynnej służby wojskowej i powoływanie do odbycia tej służby w 2002 r.

    http://bap.lex.pl/cgi-bin/demo.cgi?comm=jednostka&ak
    t=nr138095&ver=-1&jedn=-
> [...]
    > 1) w dniu 3 stycznia 2002 r. - zwalnia się z tego przeszkolenia i
    przenos
    > i do rezerwy w dniu 28 czerwca 2002 r.,
    > 2) w dniu 4 kwietnia 2002 r. - zwalnia się z tego przeszkolenia i
    przenos
    > i do rezerwy w dniu 27 września 2002 r.,
    > 3) w dniu 2 lipca 2002 r. - zwalnia się z tego przeszkolenia i przenosi
    > o rezerwy w dniu 20 grudnia 2002 r. "
    >
    > Mimo roznicy w podanej przez Ciebie dacie i nr rozporzadzenia, z uwagi na
    zb
    > ieznosc paragrafu (cytowany przez Ciebie par. 2), sadze, ze wlasnie ten

    bzdura, gdzie tu jest napisane, ze nie odbywaja przeszkolenia? jak jestes
    juz powolany z biletem, to dupa blada (chociaz mozna odkrecic, mnie sie
    udalo ;-), powyzszy przepis mowi, ze powolani na 3 stycznia 2002 odbeda
    przeszkolenie, z ktorego zostana zwolnieni 28 czerwca 2002 itd.
    natomiast objasnienie rozporzadzenia, o ktory sie rozchodzi znajduje sie tu
    http://strony.wp.pl/wp/fundacjapwp/Rezerwa.htm
    w ogole polecam cala te strone
    polecam tez zapoznac sie z:
    http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?_WID=273028 (ostatni akapit)

    P.

  • 13. Data: 2002-06-27 07:09:45
    Od: "AndY" <p...@t...t16.ds.pwr.wroc.pl>

    Dostalem takiego maila od pewnej fundacji ratujacych od Wojska :)

    Szanowny Panie Andrzeju.
    Proszę przeglądnąć stronę Fundacji "Do rezerwy lub do woja w
    2002r." w dziale NOWOŚCI. Są tam wszystkie terminy wcieleń i
    zwolnień.
    Jako tegoroczny absolwent szkoły wyższej już jest Pan lub
    będzie przeznaczony do odbycia przeszkolenia wojskowego. Jednak
    w br, wg nficjalnych danych udzielonych podczas konferencji
    prasowej w dniu 15 maja przez wiceministra Urbankowskiego i
    przedstawicieli Generalnego Zarządu Zasobów Osobowych Sztabu
    Generalnego WP (P-1) (na stronie) przeszkolenie to zostało w br
    zawieszone, a odbyć je mogą wyłącznie ochotnicy (na własną
    prośbę - są tacy i to nawet dużo). Dlatego też, terminy wcieleń
    i zwolnień dotyczą wyłącznie tych ochotników.
    Przeszkolenie to prawdopodobnie nie będzie realizowane również
    i w przyszłym roku. Wówczas absolwenci z 2002r., prawdopodobnie
    wzorem ubiegłego roku, mogą zostać przeniesieni do rezerwy bez
    odbycia tego przeszkolenia, ale wyłącznie po wyjściu stosownego
    w tym zakresie aktu prawnego, co może nastąpić nie wcześniej,
    niż jesienią.
    Pozdrawiam
    Apolinary Dionizy Łabuda
    Prezes