PracaGrupypl.praca.dyskusje › nagroda jubileuszowa

  • 1. Data: 2002-06-24 09:45:11
    Temat: nagroda jubileuszowa
    Od: "anna " <a...@N...poczta.gazeta.pl>

    proszę poradzcie mi co mam zrobić?.Kadrowa wogóle nie interesowała się czy
    należy się nagoda czy nie,tworzono wewnętrznyregulamin ale żaden pracownik
    nie miał go do wglądu. Powinnam dostać za 25 lat ale okrężną drogą
    dowiedziałam się że okres w prywatnej instytucji się nie liczy. Wobec
    powyższego powinnam dostać chociaż za 20 lat ale też mnie o tym nie
    poinformowano. A teraz zwolniono z powodu redukcji a mam już 50 lat Tragedia.
    Co robić i jak uzyskać to wszystko.