PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurczak z rozna

  • 1. Data: 2002-06-24 07:42:07
    Temat: kurczak z rozna
    Od: tomek p <k...@o...pl>

    Witam ,
    jestem poczatkujacym biznesmannem :-), chce cos zrobic co nie wiazaloby
    sie z duzym nakladem. Pomyslalem sobie zeby sprzedawac kurczaka z rozna
    z przyczepy gastronomicznej.
    I teraz pytania;
    -od czego trzeba zaczac, pewnie zarejstrowac dzialanosc
    gospodarcza/firme, (na jesien trzeba by ja zamknac bo nad jeziorem ludzi

    juz nie bedzie)
    -kupic przyczepe, i tu chyba trzeba miec jakies zezwolenia sanepidu czy
    jeszcze jakiej innej francy, ile moze trwac uzyskanie takiego
    zezwolenia?
    -jak wyglada sprawa podatkow, ile musze zaplacic Belce, no i ZUS - dodam

    ze pracuje juz na etacie wiec skladki odprowadzam - czy z mojej
    przyczepy tez musze do ZUSu cos dac?
    - co sadzicie o moim pomysle, dodam ze przyczepa stalaby kolo nowo
    powstajacego kapieliska, gdzie na razie praktycznie nic na cieplo do
    jedzenia kupic nie mozna
    - na co zwrocic uwage? pytam doswiadczonych bo ja zadnego biznesu
    jeszcze w zyciu nie robilem,
    -aha na przyczepe raczej nie bede musial brac kredytu,
    -moze ktos wie dokladnie ile kosztuje przyczepa z wyposazeniem do
    kurczaka, zmieszcze sie w 15 000zł?
    to na razie tyle
    dzieki i pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-06-24 08:56:21
    Temat: Re: kurczak z rozna
    Od: "Kim" <s...@p...fm>

    www.firma.onet.pl zacznij w tym miejscu

  • 3. Data: 2002-06-24 15:59:32
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "tomek p" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]

    Nie ogladaj sie na biurokratow tylko bierz kurczaki pod pache, rozpal grila
    i zbadaj rynek (w razie czego powiesz ze pieczesz dla siebie i znajomych -
    co to zwracaja ci za koszty kupna).

  • 4. Data: 2002-06-24 16:00:19
    Od: "Ijon" <i...@b...pl>

    "Kim" <s...@p...fm> wrote in message news:af6mm5$ork$1@news.tpi.pl...

    Mozesz nawet wywiesic karteczke "pieczonego kurczaka odstapie" :-)