PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)

  • 31. Data: 2002-12-03 01:58:08
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - dotyczy znajomości :)
    Od: "TS" <f...@o...pl>

    > Poniekąd :) Znaczy nazwę firmy dostałem z inetu, z tej grupy, to
    właściciel
    > tej firmy zadzwonił do mnie, a to że to zrobił to zawdzięczam układowi z
    > dawnych lat.

    Firmę znalazłeś przez inet, ale zanim zdążyłeś się skontaktować, to
    właściciel zadzwonił do Ciebie?
    Telepatia jakaś?

    > No więc to taka praca, która dostajesz, ponieważ ktoś wywarł presje na
    kogoś
    > innego, aby to właśnie ciebie zatrudnić. To taka definicja na poczekaniu,
    > nie jest dokładna, ale odzwierciedla mniej więcej istotę sprawy.
    > Pozdrawiam

    Hmm, czyli ten właściciel wcale Ciebie nie chce, bo ma np. innych lepszych,
    ale Twój "układ z dawnych lat" zmusił go do tego telefonu? To nie jest już
    nawet praca po znajomości, to jest rozbój :-(

    --
    ______________________
    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2002-12-03 03:38:22
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "TS" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Firmę znalazłeś przez inet, ale zanim zdążyłeś się skontaktować, to
    > właściciel zadzwonił do Ciebie?
    No nie do końca, o jej istnieniu dowiedziałem się z Internetu. Potem
    wykonałem kilka dokładnie dwa telefony i właściciel tejże firmy zadzwonił do
    mnie na kom mniej więcej około 21:30

    > Hmm, czyli ten właściciel wcale Ciebie nie chce, bo ma np. innych
    lepszych,
    > ale Twój "układ z dawnych lat" zmusił go do tego telefonu?
    Nie! On jest zainteresowany i nikt go nie zmuszał, a jedynie poprosił o to
    żeby się ze mną skontaktował. Rozumiesz?

    -=/\V\\aGu/\\rD=- ^ ^
    ______oOOo____00___oOOo___ Wszystko co powiesz
    e-mail: m...@o...pl gg: 384683 może zostać i zostanie użyte
    tel./sms: +48(0)604-617-310 przeciwko Tobie!!!

  • 33. Data: 2002-12-03 12:10:04
    Temat: Re: Prosze obstawiac... - zakład.
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "mer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego nie startujesz do jakiegoś stanowiska w zarządzie firmy
    zagraniczno-polskiej?
    Bo moja wiedza jest zbyt niska aby ubiegać się o taką posadę. O
    doświadczeniu nie wspomnę.

  • 34. Data: 2002-12-03 19:05:18
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    > zagraniczno-polskiej?
    > Bo moja wiedza jest zbyt niska aby ubiegać się o taką posadę. O
    > doświadczeniu nie wspomnę.
    > Pozdrawiam

    A znajomości by ci nie pomogły?

  • 35. Data: 2002-12-03 20:14:53
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    > A znajomości by ci nie pomogły?
    Nie mam takich znajomosci...

  • 36. Data: 2002-12-04 10:35:17
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

    > A szkoda.
    > Mamy 2 osoby:
    > - zaufany znajomy ze znanymi kwalifikacjami
    > - nieznajomy, o którego zaufaniu i kwalifikacjach dopiero się
    > przekonamy.
    > Po prostu kalkulacja ryzyka.

    Robert jeśli kalkulacja ryzyka, to nie dziwmy się że pracę w 1 kolejności
    dostają ludzie zaufani czyli znajomi, nie zaprzeczysz chyba ?
    No i jeśli pracodawcy tak do tego podchodzą to jest grono osób szukających
    non stop pracy i niemogących przeskoczyć tego stereotypu nawet dobrze
    napisanym CV !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 37. Data: 2002-12-04 13:03:04
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. wrote:

    > Zaczynasz pojmować? No i nie może być znajomym, bo zazwyczaj żona zna
    > znajomych. Tak szczerze, jak bym chciał zrujnować życie osobiste i karierę
    > zawodową mojego byłego pracodawcy (wtedy kiedy jeździłem) nie zajęło by mi
    > to dłużej jak 3 dni.

    No to faktycznie udowadniasz że jesteś bardzo godny zaufania pisząc
    o 'akcjach' Twojego byłego szefa. Wypada tylko wierzyć że jego żona,
    która na pewno zna Cię z twarzy nie odkryła dobrodziejstw usenetu
    i nie śledzi tego wątku :)))

    --
    papkers

    Nie da się uciec przed swoim przeznaczeniem,
    szczególnie jeśli się nie ucieka.

  • 38. Data: 2002-12-04 13:36:26
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    żytkownik "Marcin Papka" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > o 'akcjach' Twojego byłego szefa. Wypada tylko wierzyć że jego żona,
    > która na pewno zna Cię z twarzy nie odkryła dobrodziejstw usenetu
    Ha ha jego żona nie nienawidzi komputerów, poza tym nie podałem nazwiska
    mojego było pracodawcy, na pewno nie skojarzą mnie jako MaGuArD'a u na końcu
    numer telefonu też jest inny. Więc w czym problem?

  • 39. Data: 2002-12-04 15:14:44
    Od: Marcin Papka <p...@i...pl>

    ..:: MaGuArD ::.. wrote:

    > Ha ha jego żona nie nienawidzi komputerów, poza tym nie podałem nazwiska
    > mojego było pracodawcy, na pewno nie skojarzą mnie jako MaGuArD'a u na końcu
    > numer telefonu też jest inny. Więc w czym problem?

    Kreujesz się na guru informatycznego, a wydajesz się zapominać że w
    sieci nie jesteś anonimowy. A pisząc o 'wyczynach' swojego pracodawcy na
    forum publicznym raczej nie jesteś dyskretny. Ktoś kto poważnie myślałby
    o zatrudnieniu Ciebie i przeglądnięciu tekstów, które wypisujesz na
    usenecie raczej da sobie spokój (nie czepiam się, po prostu z Twoich
    postów wyłania się obraz Twojej osoby conajmniej dziwny, a na pewno
    taki, że ja nie chciałbym z Tobą współpracować).

    Dla mnie EOT

    Powodzenia w szukaniu pracy.

  • 40. Data: 2002-12-04 15:37:21
    Od: "..:: MaGuArD ::.." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Papka" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kreujesz się na guru informatycznego, a wydajesz się zapominać że w
    > sieci nie jesteś anonimowy. A pisząc o 'wyczynach' swojego pracodawcy na
    > forum publicznym raczej nie jesteś dyskretny.
    Ha ha jestem za NATem (za którym jest około 2500 innych ludzi), a moje dane
    u providera są zastrzeżone, tylko policja z nakazem sadu je otrzyma, poza
    tym wątpię aby komuś chciało się weryfikować wszystkie posty, i nie pamiętam
    abym podawał jakieś szczegóły (daty, miejsca, czy chociażby zdarzenia).
    Jeśli tak to przytocz mi je.

> [...]
    > Twojej osoby conajmniej dziwny, a na pewno
    > taki, że ja nie chciałbym z Tobą współpracować).
    Hmmmm może jakieś szczegóły?

    > Dla mnie EOT
    A to jeszcze lepiej. :)