PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja FAQ grupy pl.praca.oferowana

  • 11. Data: 2005-05-13 17:20:03
    Temat: Re: Propozycja FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > Proszę o komentarze i uwagi co należy zmienić, dodać, poprawić,
    > czy też wywalić. :)
    W zasadzie chyba nic nie trzeba zmieniac - jest OK.
    Co wazne - FAQ nie jest suchym tekstem a'la Kodeks Karny, i po
    prostu daje sie czytac.

    PiotrG

  • 12. Data: 2005-05-13 17:29:11
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl>

    > ogłaszającego odpowiednią wiadomość, tu jeszcze jedno wymaganie: prawdziwy
    > adres email w nagłówku from. (Jak się boją spamerów to niech se założą na
    > 2
    > tyg adres i go później usuną).

    Co to znaczy - prawdziwy?

    A co do zakladania i usuwania adresu - czy spotkales czasem cos takiego
    jak korporacje i panujace w nich reguly? A czy wiesz, ze np. niektore sieci
    hipermarketow maja serwery pocztowe tylko w Centrali firmy, ktora nierzadko
    nie jest w Polsce? Z przyczyn czysto proceduralnych zalozenie i usuniecie
    moze byc po prostu niemozliwe, bo tu nie da sie zrobic tak, ze pani z HR
    podejdzie do admina i powie - "Jurek, zaloz mi gdzies na 2 tygodnie
    konto...".
    Dodatkowo niektore systemy poczty elektronicznej licencjonowane sa
    per skrzynka (np. Lotus Domino) i, zeby zalozyc konto, trzeba wydac kase - i
    to czasem wcale nie mala.

    PiotrG

  • 13. Data: 2005-05-14 20:12:10
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    HERAKLES napisał(a):

    > Korzyść jest prosta, mniej firm kszak w ogłoszenich!

    Nie sądzę żeby to stanowiło na tyle wielki problem, by wymagał
    on podjęcia tak radykalnych działań.

    Zgoda, że zasady powinny być w miarę ostre, ale należy szukać
    kompromisu między wygodą pracodawcy, a wygodą osoby szukającej pracy.
    Przeginanie w którąkolwiek stronę powoduje dość sporo konfliktów,
    których ślady znajdziesz w archiwum tej grupy i na appo. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 14. Data: 2005-05-14 20:26:41
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    k...@g...pl napisał(a):

    > Sadze, ze wskazane byloby, chociazby w formie skroconej, ale zakanczanie
    > kazdej partii ogloszen postem FAQ. W ten sposob kazdy swiezo korzystajacy z
    > grupy ogloszeniowej jako najswiezszy post zobaczy wtytule "regulamin
    > wysylania ogloszen FAQ" czy cos podobnego, bo nawet sama nazwa FAQ czesto
    > moze byc nieznana poczatkujacym

    Nazwa będzie stale zmieniana, tzn. doklejana będzie data. Wysyłanie z jedną
    nazwą kończy się tym, że niektóre czytniki doklejają nowego posta jako
    'odpowiedź' do starego. W tym momencie cały nasz misterny plan zdobywania
    świata trafia szlag. ;)

    Swego czasu używałem narzędzia, które proces wysyłania FAQ bardzo
    ułatwiało i w dodatku pilnowało by była tylko jedna kopia na serwerze
    (supersedes). Spróbuję to postawić dla ppo.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 15. Data: 2005-05-14 20:33:39
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Artur R. Czechowski napisał(a):

    > Ten, tego. Mea culpa. Podeślę Ci dziś wieczorem to, co mam i zgłosisz
    > uwagi.

    Jak coś wysyłałeś, to nie dostałem.

    > Najlepiej tak, jak na prhn. Stopka z tekstem: ogłoszenie zamieszczone
    > zgodnie z wymogami opisanymi w FAQ grupy http://tu.ad.re.s/FAQ.html

    Z dwóch powodów wydaje mi się to nie do końca poprawne:
    * pracodawcy nie muszą czytać cudzych ogłoszeń i zazwyczaj tego
    nie robią. :)
    * ogłoszenia są często zbyt długie i zawierają (zbyt często) niezgodne
    z netykietą podpisy (takie na 10 linijek), skutkiem czego tą drugą
    sygnaturkę łatwo przegapić.

    No ale spróbować mogę. Tylko nie wiem czy to Twoje cudo potrafi sobie poradzić
    z base64 albo qp, przy dodawaniu stopki. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer