PracaGrupypl.praca.dyskusje › Propozycja FAQ grupy pl.praca.oferowana

  • 1. Data: 2005-05-12 23:22:31
    Temat: Propozycja FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Witam,

    Pod adresem:
    http://zeus.polsl.gliwice.pl/~proteus/pl.praca.ofero
    wana.FAQ
    umieściłem moją propozycję nowej wersji FAQ pl.praca.oferowana.
    Proszę o komentarze i uwagi co należy zmienić, dodać, poprawić,
    czy też wywalić. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 2. Data: 2005-05-12 23:50:02
    Temat: Re: Propozycja FAQ grupy pl.praca.oferowana
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia 13 May 2005 01:22:31 +0200, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> napisał:

> [...]
    > umieściłem moją propozycję nowej wersji FAQ pl.praca.oferowana.
    > Proszę o komentarze i uwagi co należy zmienić, dodać, poprawić,

    Jakos tak uprzejmie i milo ten FAQ napisales.
    Mi sie podoba (przeboleje juz te kodowanie, duzo czasu poswieciles
    alternatywom)
    Proponuje (nie ja pierwszy i chyba kiedys tak juz robiles) , wrzucac albo
    caly FAQ, albo ponizszy skrot z linkiem do reszty, na zakonczenie kazdej
    wyslanej porcji ogloszen.

    ** V. Przykładowe poprawne ogłoszenie **

    From: Jan Kowalski <j...@f...com.pl>
    Subject: Warszawa, programista C++

    Treść:

    Firma programistyczna XYZ poszukuje do pracy w naszym biurze
    programistów C++.

    Od pracownika wymagamy:

    - doskonałej znajomości języka C++
    - doświadczenia w dużych projektach programistycznych związanych z
    tworzeniem aplikacji typu klient-serwer
    - dużych zdolności interpersonalnych (kontakt z klientem)
    - dużej terminowości wykonywanych prac
    - gotowości do pracy w godzinach wieczornych i w weekendy

    Ze swojej strony oferujemy:

    - pracę w dużej międzynarodowej firmie, o ugruntowanej renomie
    - szkolenia i kursy zawodowe doskonalące umiejętności
    - wysokie wynagrodzenie i możliwość uzyskania dodatkowej premii
    za terminowość wykonanych prac
    - rozbudowany pakiet socjalny dla pracownika i jego rodziny
    - doskonałe warunki pracy w naszym biurze
    - pracę na umowę o dzieło

    Prosimy o przesłanie CV, listu motywacyjnego i przedstawienia
    portfolio z dotychczasowym doświadczeniem, na adres:

    Firma: Firma sp. z o.o.
    Adres: ul. Biznesmenów 2/6
    00-950 Warszawa

    Telefon: (22) 9979989
    Fax: (22) 9998997

    Email: p...@f...com.pl

    Preferowany kontakt: poczta elektroniczna

    ** III. Najczęstsze przyczyny odrzucania ogłoszeń **

    1. Serwisy niusy.onet.pl oraz groups.google.pl (groups.google.com) błędnie
    kodują polskie litery, w ogłoszeniach przesyłanych do moderatora.

    Serwis niusy.onet.pl już od dłuższego czasu przesyłają ogłoszenia
    z nieprawidłowo zakodowanymi literami umieszczonymi w temacie (subject)
    jak również polu nadawcy (from). Serwis google.com bardzo często psuje
    kodowanie w całej wiadomości. W obu przypadkach pomaga wysyłanie
    ogłoszeń
    _bez_ polskich liter (proszę pamiętać również o polu nadawcy i o
    temacie),
    lub też skorzystanie z usług innych serwisów (zalecane:
    http://42.pl/ppo).

    2. Nieprawidłowe lub błędnie zadeklarowane kodowanie.

    Problem ten dotyka głównie osób używających programu Outlook Express.
    Program ten w domyślnej konfiguracji nie przedstawia informacji o użytym
    kodowaniu, dlatego ustawienie samego kodowania w wysyłanej wiadomości
    na "Środkowoeuropejskie (ISO)" jest niewystarczające. Aby upewnić się
    że Państwa czytnik skonfigurowany jest poprawnie, proszę porównać
    ustawienia programu, z tymi opisanymi na stronach:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm
    http://evil.pl/pip/OE.html

    Alternatywnie możecie państwo skorzystać z interfejsu do wysyłania
    ogłoszeń, ze strony http://42.pl/ppo/

    3. Brak informacji o formie zatrudnienia

    Jako, że to jest również jedna z najczęstszych przyczyn odrzucania
    wiadomości, przed wysłaniem ogłoszenia proszę byście państwo upewnili
    się, że zawarta została w ogłoszeniu informacja dotycząca formy
    zatrudnienia.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-05-13 06:55:11
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Wojciech Bańcer napisał :

> [...]
    > umieściłem moją propozycję nowej wersji FAQ pl.praca.oferowana.
    > Proszę o komentarze i uwagi co należy zmienić, dodać, poprawić,

    Moim zdaniem każde ogłoszenie powinno zawierać dokładny adres miejsca
    wykonywania pracy.
    --
    _____________________________

  • 4. Data: 2005-05-13 07:57:08
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Proszę o komentarze i uwagi co należy zmienić, dodać, poprawić,
    > czy też wywalić. :)
    Proste, czytelne i wyczerpuje temat. Nikt, kto przeczyta FAQ, nie powinien
    mieć żadnych wątpliwości co do zasad zamieszczania artykułów.

    pozdrawiam
    m.

  • 5. Data: 2005-05-13 10:25:06
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Mi sie podoba (przeboleje juz te kodowanie, duzo czasu poswieciles
    > alternatywom)

    Jeżeli chodzi o kodowanie, to myślę że za jakiś czas zaprezentuję jakieś
    dodatkowe rozwiązanie. Ale nie chcę nic obiecywać na 100%.

    > Proponuje (nie ja pierwszy i chyba kiedys tak juz robiles) , wrzucac albo
    > caly FAQ, albo ponizszy skrot z linkiem do reszty, na zakonczenie kazdej
    > wyslanej porcji ogloszen.

    Będzie. Może nie do każdej partii, ale będzie przynajmniej 2-3 razy
    w tygodniu wysyłane.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 6. Data: 2005-05-13 10:26:20
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    HERAKLES napisał(a):

    [...]

    > Moim zdaniem każde ogłoszenie powinno zawierać dokładny adres miejsca
    > wykonywania pracy.

    To zredukowałoby ilość pojawiających się ogłoszeń, do około 5 może 10
    na tydzień. Korzyści z takiego stanu nie widzę jak na razie żadnych,
    więc nie bardzo się czuję przekonany do wprowadzenia tej zasady. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...p

  • 7. Data: 2005-05-13 10:33:27
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    Wojciech Bańcer napisał :

> [...]
    > na tydzień. Korzyści z takiego stanu nie widzę jak na razie żadnych,
    > więc nie bardzo się czuję przekonany do wprowadzenia tej zasady. :)

    Korzyść jest prosta, mniej firm kszak w ogłoszenich!
    --
    _____________________________

  • 8. Data: 2005-05-13 10:35:41
    Od: k...@g...pl

    Wojciech Bańcer wrote:

    > Będzie. Może nie do każdej partii, ale będzie przynajmniej 2-3 razy
    > w tygodniu wysyłane.

    Sadze, ze wskazane byloby, chociazby w formie skroconej, ale zakanczanie
    kazdej partii ogloszen postem FAQ. W ten sposob kazdy swiezo korzystajacy z
    grupy ogloszeniowej jako najswiezszy post zobaczy wtytule "regulamin
    wysylania ogloszen FAQ" czy cos podobnego, bo nawet sama nazwa FAQ czesto
    moze byc nieznana poczatkujacym

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 9. Data: 2005-05-13 10:35:52
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    HERAKLES napisał :

    > Korzyść jest prosta, mniej firm kszak w ogłoszenich!
    i jeszcze jedno, przy odrzuceniu postu automat może przecież wysłać do
    ogłaszającego odpowiednią wiadomość, tu jeszcze jedno wymaganie: prawdziwy
    adres email w nagłówku from. (Jak się boją spamerów to niech se założą na 2
    tyg adres i go później usuną).
    --
    _____________________________

  • 10. Data: 2005-05-13 14:36:16
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-13, Wojciech Bańcer <p...@p...pl> wrote:
    > Jeżeli chodzi o kodowanie, to myślę że za jakiś czas zaprezentuję jakieś
    > dodatkowe rozwiązanie. Ale nie chcę nic obiecywać na 100%.
    Ten, tego. Mea culpa. Podeślę Ci dziś wieczorem to, co mam i zgłosisz
    uwagi.

    > Będzie. Może nie do każdej partii, ale będzie przynajmniej 2-3 razy
    > w tygodniu wysyłane.
    Najlepiej tak, jak na prhn. Stopka z tekstem: ogłoszenie zamieszczone
    zgodnie z wymogami opisanymi w FAQ grupy http://tu.ad.re.s/FAQ.html

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    <Stomil> Szymon: nie zachowuj sie jak uzytkownik.
    <Szymon> Alex: nie zachowuj się jak Bill Gates.