PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla 16-latka cz.2

  • 1. Data: 2005-05-12 18:16:31
    Temat: Praca dla 16-latka cz.2
    Od: a...@p...onet.pl

    Witam.
    Pisalem juz kiedys na ta grupe na temat pracy dla 16-latka. Moze teraz sie cos
    zmienilo...nadchodzi lato, wakacje, moze ktos bedzie potrzebowal jakiejs drobnej
    pomocy w ogrodku, na dzialce, kolo domu. Konkretnie interesuja mnie tereny
    okolic Prudnika. Tylko prosze niech nikt nie wychodzi z ofertami typu "Super
    zarobki dla kazdego", "Dochodowa praca przez internet" itp. Wiem ze to jest nic
    nie warte. Wszyscy zarabiaja oprocz Ciebie. Jezeli ktos znalazl "porzadna" firme
    to przepraszam, ale ja wole normalna, uczciwa robote.

    Pozdrawiam

    Adrian

  • 2. Data: 2005-05-13 14:33:34
    Temat: Re: Praca dla 16-latka cz.2
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-05-12, a...@p...onet.pl <a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > pomocy w ogrodku, na dzialce, kolo domu. Konkretnie interesuja mnie tereny
    Przygotuj jakąś ofertę i wyślij na pl.praca.szukana. Tutaj najwyżej
    możemy się zachwycić: "o, jaki obrotny młody człowiek, chce znaleźć pracę
    na wakacje" :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [...] ja też od czasu do czasu kupuję w knajpie małże tylko po to,
    żeby jeszcze raz się przekonać, że nadal ich nie lubię ;)

  • 3. Data: 2005-05-13 19:35:46
    Od: "Arian" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > [...] ja też od czasu do czasu kupuję w knajpie małże tylko po to,
    > żeby jeszcze raz się przekonać, że nadal ich nie lubię ;)

    Witam. Tak tez na poczatku chcialem zrobic, ale jak zobaczylem ze tam prawie na
    wszystkie posty jest 0 odpowiedzi to troche zwatpilem. Ale co mi szkodzi:)
    popatrze...

    Pozdrawiam

    Adrian

  • 4. Data: 2005-05-13 19:50:18
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Arian" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Witam. Tak tez na poczatku chcialem zrobic, ale jak zobaczylem ze tam
    > prawie na
    > wszystkie posty jest 0 odpowiedzi to troche zwatpilem. Ale co mi szkodzi:)
    > popatrze...

    Na pl.praca.szukana odpowiada sie danej osobie na priva, a nie na grupie -
    to grupa typowo do wyslania ogloszenia, ktorego ciag dalszy rozwija sie
    prywatnie. Nie jest przyjete prowadzenie negocjacji w sprawie przyjecia do
    pracy i skladania tego typu propozycji okreslonej osobie publicznie.
    Wyslanie nic Cie nie kosztuje poza chwila czasu, wiec sprobowac mozna.

    I.

  • 5. Data: 2005-05-14 11:58:46
    Od: "::WiReFree::" <miet@nospam@chipdrive.pl>

    Dogadaj sie z jakas stacja Benzynowa i myj szyby .