PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki prawnika- pilne :-)

  • 1. Data: 2005-05-12 20:45:10
    Temat: Zarobki prawnika- pilne :-)
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie o to jak ksztaltuja sie zarobki prawnikow w kancelariach
    radcow prawnych? Prawnikow bez aplikacji, z 5-cio letnim doswiadczeniem.
    Najbardziej interesuje mnie wroclaw, ale inne miasta tez maga byc dla
    porownania.

    Pozdrawiam
    Deni

  • 2. Data: 2005-05-13 06:01:43
    Temat: Re: Zarobki prawnika- pilne :-)
    Od: " Marek" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Deni <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > radcow prawnych? Prawnikow bez aplikacji, z 5-cio letnim doswiadczeniem.
    > Najbardziej interesuje mnie wroclaw, ale inne miasta tez maga byc dla

    Hmm. W zeszłym roku w liście płac Gazety Wyborczej (za 2003 rok?)
    była informacja, że prawnik o podobnych walorach pracuje w Poznaniu za darmo,
    pracodawca płaci za niego ZUS, a utrzymuje go żona.

    Marek

  • 3. Data: 2005-05-13 08:57:33
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

> [...]
    > radcow prawnych? Prawnikow bez aplikacji, z 5-cio letnim doswiadczeniem.
    > Najbardziej interesuje mnie wroclaw, ale inne miasta tez maga byc dla

    Zapytaj na pl.soc.prawo