PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcę pracować jako xyz czy chcę zajmować się wyłącznie X w pracy?

  • 1. Data: 2005-05-13 06:45:36
    Temat: Chcę pracować jako xyz czy chcę zajmować się wyłącznie X w pracy?
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    Chcę pracować jako xyz czy chcę zajmować się wyłącznie X w pracy?
    Myślę że do jest ogromnie ważne pytanie na które należy odpowiedzieć
    przed sobą.
    Z dyskusji "kto to jest informatyk?" wynika:
    - źle piszemy CV i listy motywacyjne
    - nie jesteśmy elastyczni
    - zapominamy że nic nie mamy dane na zawsze
    - nie lubimy się uczyć (ja akurat kończę studia ale ogólnie to prawda)
    - mamy za dużo lat ( jestem w wieku panów poszukujących pracę)
    - płeć również mamy nie taką (ja jestem kobietą )
    Jaki wyciągnęłam wniosek?
    Mogę mieć prace wyłącznie w swoim zawodzie bo jestem w tym dobra albo
    żadnej. Czyli jeśli w ciągu 3 miesięcy nie znajdę pracy to muszę założyć
    spółkę i sama stworzyć sobie miejsce pracy, tylko to nie będzie praca w
    moim zawodzie a zarabianie na chleb.
    Proszę o wnioski wyciągnięte przez Was.
    Wwa

  • 2. Data: 2005-05-13 09:13:16
    Od: "mbn" <m...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Wwa" <w...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Chcę pracować jako xyz czy chcę zajmować się wyłącznie X w pracy?
    > Myślę że do jest ogromnie ważne pytanie na które należy odpowiedzieć
    > przed sobą.

    "jezdzic na desce i plaic skrety" ;)

> [...]
    > - zapominamy że nic nie mamy dane na zawsze
    > - nie lubimy się uczyć (ja akurat kończę studia ale ogólnie to prawda)

    znam wielu informatykow (łącznie ze mną) ktorzy wola sie uczyć czegoś
    nowego niż popadać w rutynę

    > - mamy za dużo lat ( jestem w wieku panów poszukujących pracę)
    > - płeć również mamy nie taką (ja jestem kobietą )

    jeszcze dopisz
    -jesteśmy lepsi od potencjalnych szefów i stanowimy zagrożenie

  • 3. Data: 2005-05-13 10:20:09
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    mbn napisał(a):

    > "jezdzic na desce i plaic skrety" ;)
    Jak kto lubi ;-)

    > znam wielu informatykow (łącznie ze mną) ktorzy wola sie uczyć czegoś
    > nowego niż popadać w rutynę
    Tak trzymać. :-)

    > -jesteśmy lepsi od potencjalnych szefów i stanowimy zagrożenie
    W tym coś jest! ;-)

    Pozdrowienia od budowlańców dla informatyków!
    Wwa

  • 4. Data: 2005-05-16 13:23:39
    Od: "zzZZzz" <a...@v...pl>

    > Pozdrowienia od budowlańców dla informatyków!
    > Wwa

    wszystko zalezy od twojego podejscia i pamietania zasady ze nie odrazu rzym
    zbudowano :-) wszystko trwa co zdolniejsi sie wybijaja i pna sie szybciej a
    niekotrzy maja poprostu farta
    a ci co sie nie udalo pracuja ucza sie i ciulaja na lepsze prace/stanowiska
    itepe

    na wszystko przyjdzie czas ;-)