PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyka w IT

  • 1. Data: 2005-04-26 19:25:58
    Temat: Praktyka w IT
    Od: "Wro" <w...@p...fm>

    Witam.
    Czy ktos moze podpowiedziec w jaki sposob szukac mozliwosci zatrudnienia na
    praktyke w IT? Sa jakies firmy zajmujace sie posrednictwem?

  • 2. Data: 2005-04-26 19:36:33
    Temat: Re: Praktyka w IT
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Wro napisał(a):
    > Witam.
    > Czy ktos moze podpowiedziec w jaki sposob szukac mozliwosci zatrudnienia na
    > praktyke w IT? Sa jakies firmy zajmujace sie posrednictwem?
    Firm mnostwo. Pelno w necie. pracuj.pl, jobpilot, hrk i inne.
    Tyle ze Ty chyba nie do konca wiesz co chcesz? Szukasz pracy czy praktyki?

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 3. Data: 2005-04-26 19:48:35
    Od: "Wro" <w...@p...fm>

    Witam.
    Szukam praktyki. Najlepiej platnej, ale z tym ciezko.
    I wiem czego chce :)

  • 4. Data: 2005-04-26 19:59:04
    Od: "Xoxol" <x...@g...pl>

    "Wro" <w...@p...fm> wrote in message
    > Witam.
    > Szukam praktyki. Najlepiej platnej, ale z tym ciezko.
    > I wiem czego chce :)

    Najpierw nauka i doswiadczenie a pozniej kasa... tak to mniej wiecej
    wyglada ;-)

  • 5. Data: 2005-04-26 20:19:11
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Wro napisał(a):
    > I wiem czego chce :)
    Jak napisales o zatrudnieniu na praktyke to mozna bylo odniesc wrazenie
    ze jednak nie wiesz czego chcesz ;P
    Mozliwosci:
    1) Konkurs "Grasz o staz" organizowany przez Wyborczej
    2) Chodzenie po firmach okolicy i proszenie ich przyjecie na praktyke.
    3) Przegladanie ogloszen - polecam dodatek Praca do Wyborczej, oraz duze
    portale posrednictwa pracy typu pracuj.pl, jobpilot, hrk itp - procz
    ogloszen o poszukiwaniu pracownika, pojawiaja sie tez czasem ogloszenia
    o praktykach.
    4) Odwiedzanie stron internetowych duzych firm co do ktorych masz
    podejrzenia ze moga miec byc fajnym pracodawca. Zazwyczaj maja na swoich
    stronach dzial Praca/Kariera i tam sa albo informacje albo adres mailowy
    pod ktory mozna napisac
    5) Organizacje studenckie - BEST, AIASEC i inne. Czesto przy uczelniach
    dzialaja biura karier.
    6) Porady znajomych "z branzy" (zakladam ze znasz informatykow, ktorzy
    sa troszke bardziej doswiadczeni)

    Jakbys jeszcze napisal w czym sie specjalizujesz (czy np sieci, a moze
    programowanie, grafika albo bazy) to byloby latwiej. I jaki jest Twoj
    status "naukowy" - uczen, student, absolwent (z jakim tytulem). I czy
    szukasz praktyki w miejscu zamieszkania czy tez jestes mobilny.

    Michal Kijewski
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884
    ICQ 76259763
    Skype: badzio

  • 6. Data: 2005-04-26 20:20:41
    Od: "Wro" <w...@p...fm>

    No to wiem:) Niektore firmy szukaja praktykantow i cos im placa, ale
    wracajac do tematu. Czy znacie jakies firmy z IT do ktorych mozna
    praktykowac z dolnegoslaska i opolszczyzny?

  • 7. Data: 2005-04-26 21:21:29
    Od: "Wro" <w...@p...fm>

    W sumie to faktycznie napisalem nie jasno :)
    Jestem studentem telekomunikacji z zamilowaniem do sieci komputerowych :) W
    sumie to wszystkiego chcialbym sie nauczyc lacznie z bazami danych, jednak
    samemu ciezko zaczac :)
    A szukam praktyki Wroclaw-Opole. No chyba ze jakas fajna praktyka by sie
    znalazla, ale to juz raczej za jakies skromne pieniazki.

  • 8. Data: 2005-04-26 22:49:03
    Od: "bartekg" <S...@o...pl>

    > Witam.
    > Czy ktos moze podpowiedziec w jaki sposob szukac mozliwosci zatrudnienia
    > na praktyke w IT? Sa jakies firmy zajmujace sie posrednictwem?
    >Ja sobie sam załatwiłem ,poszedlem do firmy do ktorej chcialem i mnie
    >przyjeli bez problemu. Sadze ze tez znajdziesz bez problemu idziesz do
    >danej firmy i sie pytasz. Zazwyczaj chca miec teraz wszedzie darmowych
    >pracownikow :)
    Ja sobie zalatwilem ze na koniec praktyk moglem sobie za friko zdac egzamin
    microsoftu

  • 9. Data: 2005-04-27 05:38:29
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Wro napisał(a):
    > No to wiem:) Niektore firmy szukaja praktykantow i cos im placa, ale
    > wracajac do tematu. Czy znacie jakies firmy z IT do ktorych mozna
    > praktykowac z dolnegoslaska i opolszczyzny?

    IT na opolszczyznie?
    Heh, dobre sobie... ;)
    jesli juz to tylko dolnoslaskie, bo na opolszczyznie to moze sa 3 firmy
    warte uwagi, a reszta firm bez szans na prawdziwa informatyke i tym
    samym dobra praktyke.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 10. Data: 2005-04-27 07:19:23
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Wro napisał(a):
> [...]
    > A szukam praktyki Wroclaw-Opole. No chyba ze jakas fajna praktyka by sie
    > znalazla, ale to juz raczej za jakies skromne pieniazki.
    Z tego co wiem, to Wroclaw jest w ostatnim czasie silnym osrodkiem jesli
    chodzi o IT.
    Sposoby juz Ci podalem w poprzednim poscie

    badzio
    badzio(at)epf(dot)pl
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl
    GG: 296884