PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyka w IT

  • 11. Data: 2005-04-27 07:57:24
    Temat: Re: Praktyka w IT
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    Wro <w...@p...fm> napisał(a):

    > Szukam praktyki. Najlepiej platnej, ale z tym ciezko.
    no chlopie to jak bedziesz taki jak moja obecna praktykantka, ktora
    na podaniu miala bezplatna praktyke a na drugi dzien dopytuje sie ile
    kasy dostanie za praktyke to mnie scielo;)
    do tego spoznia sie notorycznie i kombinuje jak kon pod gore zeby tylko
    ja zaliczyc (bo musi) i nic nie robic (bo koledzy nic nie robia).
    efekt koncowy?
    na 3 dni przed koncem (czyt.dzis) zakonczyla ja przed czasem z ocena
    niedostateczna.

  • 12. Data: 2005-04-27 08:30:45
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    mhl999 napisał(a):

    > na 3 dni przed koncem (czyt.dzis) zakonczyla ja przed czasem z ocena
    > niedostateczna.

    Uuu... musiało ją zabolec nieco...

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 13. Data: 2005-04-27 09:37:45
    Od: "mhl999 " <m...@g...pl>

    czarny <m...@f...art.pl> napisał(a):

    > Uuu... musiało ją zabolec nieco...

    wrazenia to na niej nie zrobilo absolutnie zadnego.

  • 14. Data: 2005-04-27 11:25:34
    Od: "zasiu" <z...@b...spamu.gower.pl>

    > Czy ktos moze podpowiedziec w jaki sposob szukac mozliwosci zatrudnienia
    na
    > praktyke w IT? Sa jakies firmy zajmujace sie posrednictwem?

    Lazic, dzwonic, slac maile. Lazenie jest najbardziej skuteczne (w tym roku
    wychodzilem sobie praktyke w duzej firmie, ktora zasadniczo praktykantow nie
    przyjmuje;)). W tamtym roku zalatwilem sobie praktyke przez e-mail, na
    wyslanych 12 maili dostalem 2 pozytywne odpowiedzi. Do duzych znanych firm
    (Siemens, Volvo) juz chyba za pozno.

    pozdr
    zasiu

  • 15. Data: 2005-04-27 11:55:54
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    mhl999 napisał(a):

    > wrazenia to na niej nie zrobilo absolutnie zadnego.

    He he twarda sztuka :)