PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy typowy amerykanski nastolatek pracuje w wakacje?

  • 1. Data: 2005-04-26 17:21:27
    Temat: Czy typowy amerykanski nastolatek pracuje w wakacje?
    Od: "Milon" <m...@o...pl>

    Czy ktos moglby mi powiedziec jak wyglada praca wakacyjna wsrod
    amerykanskiej mlodziezy?
    W jakim wieku zaczynaja pracowac, co robia, jak te prace znajduja, na co
    wydaja zarobki, czy jest to koniecznosc materialna, czy metoda wychowawcza?

    Z gory dzienki!

  • 2. Data: 2005-04-29 08:09:21
    Od: "LiLiT" <b...@i...net.pl>

    Użytkownik "WL" <n...@m...com>
    kiedy w Polsce znam mnostwo 25-latkow
    > mieszkajacych z rodzicami, za ich pieniadze i uwazajace to za norme.

    hmm a pomyslales czemu tak jest?
    Czyzby w tym spolecznym wywodzie zapomniales o bezrobociu w Polsce? Polska
    mlodziez rowniez pracuje :jako
    narmani,kucharze,sprzataczki,mechanicy,budowlancy --- za granicą albo tez w
    naszym wspanialym kraju -w sklepach,hipermarketach , itp za mniej niz 600
    zl. Zapomnialabym o biedaszybach.Hmm to dziwne ze mieszkaja z
    rodzicami?ciekawe jak ma styknac na kupno mieszkania lub jego wynajem

  • 3. Data: 2005-05-13 09:20:33
    Od: "Bzykkk" <b...@B...onet.pl>

> [...]
    > W jakim wieku zaczynaja pracowac, co robia, jak te prace znajduja, na co
    > wydaja zarobki, czy jest to koniecznosc materialna, czy metoda

    To bardzo zalezy od regionu.
    W regionach "rolniczych", "malomiasteczkowych",
    "wielkomiejskich-podmiejskich" itp - bywa diametralnie inne spojrzenie na
    zycie :) Inaczej jest na poludniu, inaczej na polnocy, itd.
    A szczegolow nie potrafie podac.