PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?

  • 11. Data: 2006-07-03 13:17:11
    Temat: Re: Pracownicy fizyczni - czy maja prawo do godnego* zycia ?
    Od: "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl>

    Dnia 02.07.2006 Adam Sito <a...@p...onet.pl> napisał/a:

> [...]
    > zarobki. Ostatnio sprawdzałem ile zarabiają kierowcy w komunikacji miejskiej
    > we Lwowie - autobusu 800 zł; tramwaju 900 a trolejbusu ok. 1000zł. W Polsce
    > dostaną 300 - 400 zł więcej. A tam flaszka kosztuje 3 zł przy 20 zł Polsce.
    > Więc na tanich pracowników z Ukrainy bym nie liczył. Chyba że w medycynie,
    > ale tylko w celu uzyskania uprawnień do pracy w UE, bo ajk juz je uzyskają
    > to będą stąd wiać przy najbliższej okazji.
    > Najbliższe dostępne dla Polski zasoby siły roboczej znajdują się gdzieś w
    > Tadżykistanie - średnia pensja w 2006 roku 9,5 $. Minimalnej nie ma.

    W Polsce na wsi siedzi ponad 30 % ludzi, zasoby ludzkie w Polsce
    są nieograniczone

    --
    ===
    [GG 2483471 hex 25E50F] bombiarz samobójca

  • 12. Data: 2006-07-03 15:28:45
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:e8afe2$pk0$1@nemesis.news.tpi.pl gg <...@d...com>
    pisze:

    > rotfl, tam i tak jest ciagle wiecej miejsc niz w pl
    > do polski nikt nie przyjedzie bo to nie ma sensu.
    Nowy prorok?

    > Jak juz do UE to przeciez nie do najbiedniejszego i
    > najbardziej skorumpowanego kraju gdzie ludzie zyja
    > za mniej niz 5usd dzinnie.
    Dziś słuchałem sobie w aucie mojej ulubionej stacji i tam akurat podobny
    temat się pojawił. I otóż okazuje się wielkie zainteresowanie pracą w
    polskiej służbie zdrowia wśród pielęgniarek i kandydatek na pielęgniarki
    z... Malezji, Tajlandii i czegoś tam jeszcze w tym rejonie (rehabilitacja
    masażem tajski - czemu nie?). I do tego branżą budowlaną. Ja jeszcze azjaty
    na polskiej budowie nie widziałem, ale też i nie gadam głupot w stylu nikt,
    nigdy itp.

    Jotte

  • 13. Data: 2006-07-03 15:31:04
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Tomek napisał(a):

    > Nie tylko na bazarach. Oni tradycyjnie biorą sie za to co potrafią
    najlepiej
    > robić. Handel i usługi to ich specjalizacja. Nie pójdą do roboty za 30 zł
    > dnówki. W dalszym ciągu nie widzę nikogo kto by tu chciał przyjechać i być
    > niewolnikiem. Tomek

    przyjrzyj sie, ile pomocy domowych (sprzatanie, gotowanie) pochodzi z
    ukrainy.

    hehehe dopiero co czytaliśmy że Ukraińcy szukali pracy i poniżej 10 zł nie
    chcieli rozmawiać.
    Widziałem gościa który miał super zmechanizowaną odlewnie która mu upadła bo
    ... ludzie w sezonie woleli pracować w gospodarstwach rolnych ...

    --

    glos

  • 14. Data: 2006-07-03 15:34:24
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    zajęte
    > przez Polaków, którzy tym samym zrobią im miejsce w RP.

    Ludzie ciągle nie rozumiecie !!! Przez emigracje nie zmniejsza się
    bezrobocie. Wyobraźcie sobie że wszyscy bezrobotni wyjechali - 20% ludzi i
    teraz pytanie - ci którzy zostali w pracy co oni będą robić? komu
    sprzedawać, chleb buty, kogo wozić autobusem, dla kogo wina produkować ? Nie
    bądą mieli robic dla kogo więc stracą prace ... i tak się koło zamyka.

  • 15. Data: 2006-07-03 15:35:59
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz.Dziesz" <W...@w...pl> napisał w wiadomości

    Polsce
    Polsce.

    > W Polsce na wsi siedzi ponad 30 % ludzi, zasoby ludzkie w Polsce
    > są nieograniczone

    Ale chodzi o takich ludzi którzy się zgodzą pracować za mniej niż 1000
    netto....a ci już się kończą.

  • 16. Data: 2006-07-03 15:55:42
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 3 Jul 2006 13:17:11 +0000 (UTC), użyszkodnik "Mariusz.Dziesz"
    <W...@w...pl> napisał:

    > W Polsce na wsi siedzi ponad 30 % ludzi, zasoby ludzkie w Polsce
    > są nieograniczone

    to że siedzi 30% nie świadczy że pójdą Ci za 650zł do roboty i to
    jeszcze z przeprowadzką do miasta

    --
    futszaK
    601061867

  • 17. Data: 2006-07-03 17:03:14
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    Michał napisał(a):
> [...]
    > bądą mieli robic dla kogo więc stracą prace ... i tak się koło zamyka.

    Wiesz, przedstawiasz to tak jakby wszyscy robotni (80%) świadczyli
    usługi tylko bezrobotnym (20%). Czyli bezrobotni to taka klasa bogaczy,
    na której opiera się cała gospodarka.

    p. m.

  • 18. Data: 2006-07-03 17:09:02
    Od: "Andrzej XYZ" <a...@n...pl>

    Niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego przy tak beznadziejnych płacach, polskie
    towary są droższe od zachodnich.

  • 19. Data: 2006-07-03 17:18:44
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 3 Jul 2006 19:09:02 +0200, użyszkodnik "Andrzej XYZ"
    <a...@n...pl> napisał:

    > Niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego przy tak beznadziejnych płacach, polskie
    > towary są droższe od zachodnich.

    bo trzeba utrzymywać mase urzędasów którzy nic nie produkują a
    korzystają z pracy innych

  • 20. Data: 2006-07-03 18:16:45
    Od: "the_foe" <t...@W...pl>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    > niewolnikiem. Tomek

    >przyjrzyj sie, ile pomocy domowych (sprzatanie, gotowanie) pochodzi z

    Stare i nieaktualne. Sam korzystalem kiedys z pracownikow z UKR (rolnictwo). Od
    jakis 3 lat latwiej znalezc Polaka niz Ukrainca za dana stawke.