PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o ocenę CV.

  • 1. Data: 2006-07-01 16:55:56
    Temat: Prośba o ocenę CV.
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Witam.
    Proszę o ocenę cv zamieszczonego na stronie http://ipawelek.friko.pl/.
    Uwagi (z wylączeniem uwag odnośnie wyglądu strony:)) proszę zamieścić na
    liście, może jeszcze ktoś skorzysta:)
    --
    Pozdrawiam.
    Iwona Pawełek

  • 2. Data: 2006-07-01 17:52:16
    Temat: Re: Prośba o ocenę CV.
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Qlfon" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pozdrawiam.
    > Iwona Pawełek
    > PS. Niektóre dane osobowe i odtyczące pracodawcy są ukryte z oczywistych

    Jesli jestes panna to umiesc te informacje. Tam gdzie cel pisze sie
    "Podjecie pracy jako..." . Mozna podac szkole srednia. Zamiast zalety dac
    Mocne strony. Języki zmień na języki obce (bo pomysli ktos ze po polskiemu
    nie kumasz). I notka prawna na dole o wyrazaniu zgody itd itd

  • 3. Data: 2006-07-01 18:11:58
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Qlfon napisał(a):
    > Witam.
    > Proszę o ocenę cv zamieszczonego na stronie http://ipawelek.friko.pl/.

    1.
    Nie każ doliczać się pracodawcy ile masz lat.
    "Zamiast Data urodzenia: 21.05.1977" lepiej wpisać wiek: XX (rok ur. 1977).

    2.
    Wykształcenie IMHO ważniejsze i nowsze (ZZL) wpisz jako pierwsze.

    3.
    Co to znaczy: "planowanie i przygotowywanie procesów dotyczących obsługi
    klientów za pośrednictwem elektronicznych kanałów dystrybucji,"? Może
    uprościć to długie zdanie? I co to w ogóle znaczy? Brzmi fachowo ale co
    właściwie znaczy?

    4.
    Jeśli startujesz na spec. ds. szkoleń a u obecnego pracodawcy
    przygotowujesz programy szkoleń i materiały, to:
    a) jakiego rodzaju szkolenia?
    b) jakie czynności wykonujesz aby przygotować program?
    c) co znaczy realizacja szkoleń? Trener realizuje szkoląc. Oranizator -
    organizując. Uściśl.
    d) zadania i obowiązki: (...) znajomość procedur (ostatnie pozycje na
    liście). Znajomość procedur i produktów nie jest zadaniem i obowiązkiem.
    Ponadto to oczywiste, że pracownik musi znać procedury, produkty i
    usługi zwiazane z jego stanowiskiem. IMO trzeba to wywalić.

    5.
    I znów - co to znaczy:
    obsługa korespondencji z klientami,

    6. Celem jest stanowisko związane ze szkoleniami a w liście zadan i
    obowiązków Twojego obecnego stanowiska, obowiązki związane ze
    szkoleniami zajmują 2 na 9 pozycji.

    7. Czy analiza rozmów... oznacza dokonywanie w jakim stopniu pracownicy
    odbiegają od przyjętej normy? Jeśli tak, to czy nie jset to bliskie do
    badania potrzeb szkoleniowych?

    8.
    Odbyte kursy i szkolenia - moim zdaniem, hierarchia ich ważności jest
    następująca:
    - podstawy Prawa Bankowego,[4]
    - szkolenia produktowe,[4]
    - szkolenia systemowe (Profile, ISC, Remedy, Call Context),[3]
    - szkolenia z zakresu asertywności, [1]
    - podstawy negocjacji, [2]
    - profesjonalna obsługa klienta,[3]
    - prezentacje grupowe, [2]
    - metody aktywizujące w szkoleniach, [1]
    - szkolenie z zakresu prowadzenia rozmowy coachingowej. [1]

    Warto zatem zamienić kolejność na:

[...]

    pozdr.
    m.

    P.S. Z ciekawości - jaki jest zakres obowiązków na tym stanowisku? (Sam
    pracuję w szkoleniach).

  • 4. Data: 2006-07-01 19:19:47
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

    > P.S. Z ciekawości - jaki jest zakres obowiązków na tym stanowisku? (Sam
    > pracuję w szkoleniach).

    Dziekuję za uwagi :) z pewnością zastosuję
    Poniżej cytuję zakres obowiązków na stanowisku, na które chcę aplikować.
    W sumie bardzo zbliżone do tego, co obecnie robię.

    Zakres obowiązków:
    - przygotowywanie programów szkoleniowych
    - prowadzenie szkoleń z zakresu technik "miękkich" oraz produktów i usług
    - coaching pracowników sprzedaży
    - wsparcie merytoryczne w trakcie prezentacji biznesowych

  • 5. Data: 2006-07-01 20:33:13
    Temat: Re: Pro?ba o ocenę CV.
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    On Sat, 1 Jul 2006 19:52:16 +0200, "Tomek" wrote:

    >Jesli jestes panna to umiesc te informacje.

    Jesteś kawalerem, czy może żonaty? A dzieciaty? Ile sztuk już
    spłodziłeś? Czy udzielasz się lub będziesz się udzielał w hodowli
    potomstwa, czy tak nie za bardzo Cię ciągnie? A partnerka zdrowa? Nie
    choruje? A może coś przewlekłego? Robiła badania? A jak tam Twoje
    zdrówko? W porządeczku? Czy w przeciągu najbliższych 5 lat zamierzasz
    zrobić co nieco w kierunku rozsiania swych genów? A może jesteś
    mniejszością seksualną? Którą? A rodzice żyją? Jeśli tak, to ile mają
    lat? Jak ich zdróweczko? Często im pomagasz? A rodzeństwo? W
    porządeczku? Jakiej religii jesteś wyznawcą? Czy stosujesz się
    bezwzględnie do nauk swojego kościoła/zboru/...? Popierasz prawicę czy
    lewicę? Jesteś członkiem jakiejś partii politycznej?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 6. Data: 2006-07-01 21:54:15
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Qlfon napisał(a):
> [...]
    > - coaching pracowników sprzedaży
    > - wsparcie merytoryczne w trakcie prezentacji biznesowych

    IMHO powinnaś uwypuklić wszelkie obowiązki związane z przygotowaniem
    programu szkolenia (z sufitu się przecież nie bierze), szkolenia w
    zakresie miękkich, doświadczenie coachingowe i doświadczenie w obsłudze
    klienta.

    Powodzenia!
    m.

  • 7. Data: 2006-07-01 21:57:20
    Od: Wiktor <w...@p...onet.pl>

    Maciek Sobczyk napisał(a):

> [...]
    > klientów za pośrednictwem elektronicznych kanałów dystrybucji,"? Może
    > uprościć to długie zdanie? I co to w ogóle znaczy? Brzmi fachowo ale co

    Odpowiednie osoby, do których będzie zapewne kierowane to CV, będą
    wiedziały o co chodzi.

    > 5.
    > I znów - co to znaczy:
    > obsługa korespondencji z klientami,

    Nie wiem co kolega w tym zdaniu nie rozumie.

    > 6. Celem jest stanowisko związane ze szkoleniami a w liście zadan i
    > obowiązków Twojego obecnego stanowiska, obowiązki związane ze
    > szkoleniami zajmują 2 na 9 pozycji.

    Pozwolę się nie zgodzić.
    Przygotowywanie procesów, opracowywanie procedur, analiza rozmów
    konsultantów też należą do działki szkoleniowca.

    > 7. Czy analiza rozmów... oznacza dokonywanie w jakim stopniu pracownicy
    > odbiegają od przyjętej normy? Jeśli tak, to czy nie jset to bliskie do
    > badania potrzeb szkoleniowych?

    Wszystko zapewne zależy od branży.
    Ponadto CV ma jedynie zainteresować daną osobą, być skrótem jej
    osiągnięć, a nie przedstawić wszystkie fakty z jej edukcji/pracy. Trzeba
    coś zostawić przecież do wyjaśnienia podczas rozmowy :)

    --
    Pzdr, Wiktor

  • 8. Data: 2006-07-01 23:41:13
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Wiktor napisał(a):

    > Odpowiednie osoby, do których będzie zapewne kierowane to CV, będą
    > wiedziały o co chodzi.
    To znaczy kto? Rekruterzy? Szefowie działów szkoleń? CV dotyczy
    stanowiska spec. ds. szkoleń a nie spec. ds. obsługi klienta. Wątpię, by
    wiedziały.

    Ponadto planowanie i przygotowanie... może znaczyć wszystko i nic.

    > Nie wiem co kolega w tym zdaniu nie rozumie.
    Prowadzenie korespondencji - aspekt umiejętnej obsługi klienta,
    znajomości standardów, umiejętności miękkich

    Obsługa jakakolwiek "logistyczna" - umiejętności twarde.

    Spora różnica w przypadku stanowiska na którym wymaga się mocno
    rozwiniętych umiejetności miękkich.

    > Pozwolę się nie zgodzić.
    > Przygotowywanie procesów, opracowywanie procedur, analiza rozmów
    > konsultantów też należą do działki szkoleniowca.
    A w którym miejscu? Bo w mojej pracy szkoleniowca i znanych mi z wielu
    firm znajomych trenerów nie przypominają w niczym. W którym momencie
    swojej pracy szkoleniowiec przygotowuje procedury?

    Jedyne, co pasuje, to analiza rozmów konsultantów, jako element analizy
    potrzeb albo ocen, coachingu, training on the job etc. Ale pozostałe?
    Raczej nie.

    > Wszystko zapewne zależy od branży.
    Ale ja się pytam konkrentej osoby z konkretnej branży - Iwony :)

    pozdr.
    m.

  • 9. Data: 2006-07-02 06:46:41
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Użytkownik "Bremse" <bremse{usun.to}@wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bezwzględnie do nauk swojego kościoła/zboru/...? Popierasz prawicę czy
    > lewicę? Jesteś członkiem jakiejś partii politycznej?

    Zanim cos splodzisz na grupie to pomysl dwa razy (cenzurka). Lewy musisz byc
    w temacie. Jako panna ma wieksze szanse na prace niz zamezna. Pracodawca o
    ile pamietam nie ma sam prawa o to pytac.

  • 10. Data: 2006-07-02 08:33:18
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Poprawiłam CV zgodnie z Waszymi sugestiami, odtajniłam też dane...
    Dodałam info o aktualizacji materiałów szkoleniowych na podstawie
    analizowanych rozmów (element badania potrzeb szkoleniowych - dziękuję
    Maćku :)).
    Jednak jak napisał Wiktor "...CV ma jedynie zainteresować daną osobą,
    być skrótem jej osiągnięć, a nie przedstawić wszystkie fakty z jej
    edukcji/pracy. Trzeba coś zostawić przecież do wyjaśnienia podczas
    rozmowy", a moje osiągnęło już spore rozmiary i mało mam teraz do
    napisania w liście motywacyjnym.
    Macie jakieś pomysły co zawrzeć w liście? Bo dla mnie jest to
    najtrudniejsza część do napisania :)

    Dzięki.
    --
    Iwona