PracaGrupypl.praca.dyskusje › policja stanowisko techniczne

  • 1. Data: 2006-07-02 10:17:34
    Temat: policja stanowisko techniczne
    Od: "zr" <z...@t...pl>

    Witam!

    Zostalem zaproszony na test kwalifikacyjny na stanowisko techniczne w
    policji (elektronik). Czy moze ktos z szanownych grupowiczow bral udzial w
    tego typu tescie i moglby mi powiedziec jak to wyglada i czego sie mozna
    spodziewac?

    Pozdrawiam
    Zbych

  • 2. Data: 2006-07-02 11:38:44
    Temat: Re: policja stanowisko techniczne
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    będziesz ruchany w dupe

    jak każdy pies

  • 3. Data: 2006-07-02 12:20:15
    Od: "zr" <z...@t...pl>

    Użytkownik "wtd" <w...@o...pl> napisał w chwili natchnienia wiadomość
    s.com...
    >będziesz ruchany w dupe

    >jak każdy pies

    Widze ze w tym temacie masz spore doswiadczenie buraku.

    Nie pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-07-02 15:22:07
    Od: Xyrion <x...@m...plTOROWNIEZ>

    wtd napisał(a):
    > będziesz ruchany w dupe
    >
    > jak każdy pies

    PLONK!

  • 5. Data: 2006-07-02 16:37:28
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    wtd zapodał(a):

    > będziesz ruchany w dupe
    > jak każdy pies

    ... wyszczekał i poszedł.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 6. Data: 2006-07-02 19:07:02
    Od: "Kronor" <b...@w...niechce.spamku.pl>

    Użytkownik "wtd" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
    będziesz ruchany w dupe

    jak każdy pies

    http://wtd.freehost.pl/doc/MarcinPasiut-CV.doc

    http://wtd.freehost.pl/

    To gdyby ktos sie obrazil i chcial np. zapytac kolege Marcina Pasiuta co
    osobiscie co sadzi na temat policji i pracy tam. A i niech w googlach
    tworczosc zostanie.

    Kronor

  • 7. Data: 2006-07-02 22:28:56
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    > To gdyby ktos sie obrazil i chcial np. zapytac kolege Marcina Pasiuta co
    > osobiscie co sadzi na temat policji i pracy tam. A i niech w googlach
    > tworczosc zostanie.
    >
    > Kronor

    lol

    ale żeś sie wykazał piesku

    @zr

    sam jesteś burakiem...chętnym do pracy w policji.....tam pracują
    tylko kretyni, sb-cy, niedowartościowane ciołki i buraki właśnie

  • 8. Data: 2006-07-03 10:12:20
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    wtd napisał(a):

    > sam jesteś burakiem...chętnym do pracy w policji.....tam pracują
    > tylko kretyni, sb-cy, niedowartościowane ciołki i buraki właśnie

    Wykazales wlasnie powazna nieznajomosc zasad na jakich funkcjonuje
    spoleczenstwo. Bez policji tez bys sie jej doczekal. Ale chodz sobie
    dalej z napisem HWDP na gladkich jak bilardowa kula zwojach - cala metna
    czesc spoleczenstwa (tzw. margines) funkcjonuje wlasnie dzieki policji
    ktora lapie to towarzystwo (tzw. selekcja naturalna). Bez policji ruch*
    cie w d* twoje wlasne ziomki :D

    --
    Jednostką bałaganu jest ZUS. W prakyce nie występują tak wielkie
    wartości więc używamy przedrostków nano, piko i femto. Wzorzec zusa jest

  • 9. Data: 2006-07-03 10:24:46
    Od: Magda <m...@b...pl>

    Juzek Kocimientka wrote:
    > HWDP

    w potocznym znaczeniu: cHcę Wstąpic Do Policji

    moze wlasnie na stanowisko techniczne?

  • 10. Data: 2006-07-03 18:18:34
    Od: "wtd" <w...@o...pl>

    > http://wtd.freehost.pl/
    >
    > Kronor

    dzięki....z tego linku weszło dzisiaj na moją strone ponad 200
    osób...dostalem 3 zapytania ofertowe

    lol

    więc podbijam...zobaczcie ludzie jaka sensacja.....i oczywiscie
    sprawdzcie link....pod tym linkiem http://wtd.freehost.pl/ kryje sie
    cała tajemnica mojej wypowiedzi....naprawdę warto....zapraszam