PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w państwowej firmie, jak przebiega rekrutacja?

  • 1. Data: 2003-03-04 20:56:35
    Temat: Praca w państwowej firmie, jak przebiega rekrutacja?
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Dzis byłem w pewnej dużej jeszcze państwowej firmie, przedstawić swą ofertę
    pracy, bo "cos mi sie obiło o uszy, że potrzebują fachowca z mojej branży".
    Po krótkiej rozmowie i przejrzeniu moich dokumentów, Pan w kadrach wziął
    odbił moje świadectwa i inne dokumenty, i dał skierowanie na badania
    wstępne. jak to jest w takich "molochach", czy jeżeli te badania przejdę
    pomyślnie, to znaczy, że posada jest już praktycznie moja, czy to jeszcze
    nic pewnego?

  • 2. Data: 2003-03-04 21:17:43
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Jan" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic pewnego?
    > To brzmi zachęcająco ,pracodawca ponosi koszta badań lekarskich ,skoro
    skierował Cię na badania to jesteś przyjęty.( było się zapytać grzecznie )
    Rób badania i do roboty .Tak to rozumię.

  • 3. Data: 2003-03-05 08:15:48
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

> [...]
    > pomyślnie, to znaczy, że posada jest już praktycznie moja, czy to jeszcze

    Jacy beda ci nowi pracownicy jesli wykazuja 0 otwartosci na ludzie?
    Wystarczylo zapytac milego Pana, z ktorym rozmawiales, czy jestes przyjety.
    W tym momencie nawet warunkow zatrudnienia nie znasz?

  • 4. Data: 2003-03-05 10:16:56
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Wed, 5 Mar 2003 09:15:48 +0100, "Vei" <a...@g...pl> wrote:

    >W tym momencie nawet warunkow zatrudnienia nie znasz?

    Wiesz, takie czasy ze nawet nie wypada pytac. Ludzie sie zatrudniaja, a pensje
    poznaja po miesiacu pracy.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 5. Data: 2003-03-05 21:29:18
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> writes:

    > Wiesz, takie czasy ze nawet nie wypada pytac. Ludzie sie zatrudniaja, a pensje
    > poznaja po miesiacu pracy.

    i nie dziwne, ze potem dostaja w dupe i narzekaja na pracodawcow,
    ze "oszukali".

    slowo daje, mnie to sie w glowie nie miesci taka naiwnosc - zeby
    zaczac pracowac i nie wiedziec za ile!
    nie wiem doprawdy czemuz to ludziom sie wydaje, ze jak sie nie
    zapytaja, nie beda znali warunkow swojej pracy to z jakichs wzgledow
    ich pracodawca potraktuje lepiej. to czysta naiwnosc, bo pracodawca
    wtedy idzie npo najmniejszej linii oporu i mysli sobie: aha, jak nie
    pytal, to znaczy ze mu nie zalezy, to damy mu najnizsza stawke.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2003-03-05 21:38:50
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > i nie dziwne, ze potem dostaja w dupe i narzekaja na pracodawcow,
    > ze "oszukali".
    >
    > slowo daje, mnie to sie w glowie nie miesci taka naiwnosc - zeby
    > zaczac pracowac i nie wiedziec za ile!

    Naucz sie dokładnie czytać. nigdzie nie pisałem o tym, że nie wiem, ile
    zarobię. Ta firma to PKP, dostanę pewną stawkę +premia, +dodatki za pracę w
    niedziele i święta.

    > nie wiem doprawdy czemuz to ludziom sie wydaje, ze jak sie nie
    > zapytaja, nie beda znali warunkow swojej pracy to z jakichs wzgledow
    > ich pracodawca potraktuje lepiej. to czysta naiwnosc,

    to nie oto, chodzi, bo byłem akurat przez znajomego niemalże sciągnięty z
    łózka dosyć wysoka temperaturą. tak więc nie bardzo miałem głowe do pytań:)
    chodzi mi o to jak w takich "molochach" wyglada rekrutacja, czy często się
    zdarza, że komóś z dyrekcji się nie spodoba i nagle dzień przed rozpoczęciem
    pracy powie dowidzenia. A co do warunków płacowych, to po rocznej pracy na
    1/2 etatu, stalym zwodzeniu, za 2-3 miesiace wrócisz na całość itp. to chyba
    każda ludzka płaca na cały etat +premia będzie dla mnie czymś lepszym. w
    dodatku to ma być zajęcie związane z moją życiową pasją elektroniką:)

  • 7. Data: 2003-03-06 13:28:33
    Od: "Jan" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Jan" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    Dzis skonczyłem boje z badaniami lekarskimi i w poniedziałek za tydzień mam
    przyjść juz do pracy:)