PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w państwowej firmie, jak przebiega rekrutacja? › Praca w państwowej firmie, jak przebiega rekrutacja?
    From: "Jan" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Praca w państwowej firmie, jak przebiega rekrutacja?
    Date: Tue, 4 Mar 2003 21:56:35 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@228-111.gdynia.mm.pl

    Dzis byłem w pewnej dużej jeszcze państwowej firmie, przedstawić swą ofertę
    pracy, bo "cos mi sie obiło o uszy, że potrzebują fachowca z mojej branży".
    Po krótkiej rozmowie i przejrzeniu moich dokumentów, Pan w kadrach wziął
    odbił moje świadectwa i inne dokumenty, i dał skierowanie na badania
    wstępne. jak to jest w takich "molochach", czy jeżeli te badania przejdę
    pomyślnie, to znaczy, że posada jest już praktycznie moja, czy to jeszcze
    nic pewnego?