PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu - zarabiaj w Sieci

  • 11. Data: 2005-12-17 10:59:44
    Temat: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Ja juz sie jakis czas temu przekonalem ze dziala:) Co prawda czasem wolno
    > ale to pewnie dlatego ze spamerow niestety nie brakuje:(
    > --

    Milo sie rowniez dowiedziec, ze admini to ludzie rozsadni. Moj alias zostal
    przywrocony, poniewaz zdroworozsadkowe argumenty wskazuja na to, ze moj post
    na tej grupie nie byl spamem. Powtarzam, ze doskonale rozumiem reakcje
    grupowiczow, ktora jest spowodowana ogromna iloscia prawdziwego spamu
    zwiazanego z nieskutecznymi sposobami zarabiania w Internecie. Widze tez
    jednak w tym element pt. "oo, cos nowego, nie rozumiem tego do konca, wiec
    na wszelki wypadek uznam to za spam i zaatakuje, a co!"

    Fakty jednak wygladaja tak:

    1. to jest grupa zwiazana z dyskusjami o pracy
    2. napisalem posta na kilka takich grup (tematycznie zwiazanych) chcac sie
    podzielic informacjami nt. skutecznego zarabiania w Sieci i rozpoczac
    dyskusje (jeszcze raz nazwa tej grupy: pl.praca.DYSKUSJE)
    3. w swoim poscie podalem linka do stronki z dalszymi informacjami dla osob,
    ktore ten temat zainteresowal
    4. Jesli nadal uwazasz mojego posta za spam, wroc do punktu 1.

    Tak wiec gdzie tu spam ?? Rownie dobrze moglem napisac takiego posta:
    "Chcialbym podyskutowac o sposobach zarabiania w Sieci, to chyba odpowiednia
    grupa. Aby moc miec material wyjsciowy do dyskusji zapraszam do zapoznania
    sie z informacjami na http://adresstrony." lub podac ten link w swojej
    stopce. Naprawde wydaje mi sie, ze uznanie mnie za spamera bylo przesada i
    objawami jakies niezdrowej cenzury.

  • 12. Data: 2005-12-17 11:17:14
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

> [...]
    > link w swojej stopce. Naprawde wydaje mi sie, ze uznanie mnie za spamera
    > bylo przesada i objawami jakies niezdrowej cenzury.

    Sprobuje Ci wyjasnic.

    Waznym czynnikiem w ocenie spamu na grupach sluzacych dyskusji, a nie
    ogloszeniom jest jego komercyjnosc - tzn. czy autor ma na celu odniesienie
    zyskow z wyslania postu.

    Ty zareklamowales cos, na zwerbowaniu ludzi do czego Ty bys zarobil. Dlatego
    rozni sie to od sytuacji, gdybym np. ja nie majaca nic wspolnego (finansowo)
    z bardzo lubianymi przeze mnie sklepami "Pozegnanie z Afryka" dala tu linka
    do strony z opisem zasad franczyzy i zapytala ludzi, co sadza o wykupieniu
    licencji i zarabianiu na tym. Zainteresowanie ludzi ta strona, a nawet
    decyzja kogos z nich, zeby kupic licencje, nie przynioslaby mi zadnych
    zyskow.

    Spamem jest wykorzystywanie grupy nieogloszeniowej na bezplatna reklame, a
    Ty to zrobiles.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com

  • 13. Data: 2005-12-17 12:05:06
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

    > Sprobuje Ci wyjasnic.
    >
    > Waznym czynnikiem w ocenie spamu na grupach sluzacych dyskusji, a nie
    > ogloszeniom jest jego komercyjnosc - tzn. czy autor ma na celu odniesienie
    > zyskow z wyslania postu.

    Dziekuje, nareszcie ktos spokojnie i rzeczowo mi odpowiedzial.
    Ale to nie do konca tak - ja nie mam zadnych korzysci finansowych z tego, ze
    ktos sprobuje z tym co przedstawiam w opisie, bo sam sposob zarabiana polega
    na tym: promuje produkty poprzez www -> ktos je kupuje -> ja dostaje
    prowizje. Ta stronka nie promuje zadnych produktow, jest tylko instrukcja.
    Moze po prostu sprobowac uwierzyc, ze chcialem sie najwzyczajniej podzielic
    swoimi doswiadczeniami liczac na to, ze ktos tez zacznie na tym niezle
    zarabiac i bedziemy mogli potem wymieniac wspolne doswiadczenia? Wlasnie o
    to mi chodzilo, ze znajde ludzi z nowymi pomyslami. Mam nadzieje ze juz sie
    uspokoila sprawa tego mojego, jak widac bardzo nieszczesliwego, posta. Jesli
    kogos taki sposob na zarabianie nie interesuje to po prostu niech ominie ten
    watek i niech nie probuje, ale nie musi mi tez dogryzac itp.

  • 14. Data: 2005-12-17 13:36:26
    Od: Michał <m...@s...net>

    Adam wrote:
> [...]
    > ktos sprobuje z tym co przedstawiam w opisie, bo sam sposob zarabiana polega
    > na tym: promuje produkty poprzez www -> ktos je kupuje -> ja dostaje

    A co to jest?!
    http://adamlm.reseller.hop.clickbank.net/

    Nie każdy jest cieciem. Nie mierz innych własną miarą. Pomyśl o mamie i
    tacie... po to Cię karmili, żeby kłamcę wychować? Nie masz honoru.

    Immona: szkoda zachodu.

    --
    mgl

  • 15. Data: 2005-12-17 14:03:05
    Od: Michał <m...@s...net>

    Adam wrote:
> [...]
    > ktos sprobuje z tym co przedstawiam w opisie, bo sam sposob zarabiana polega
    > na tym: promuje produkty poprzez www -> ktos je kupuje -> ja dostaje

    Kojarzysz ten link?
    http://adamlm.reseller.hop.clickbank.net/

    Nie każdy jest cieciem. Pomyśl o mamie i tacie... po to Cię karmili,
    żeby kłamcę wychować?

    A tę stronę znasz?
    http://www.clickbank.com/legal/abuse.html

    Immona: szkoda zachodu.

    --
    mgl

  • 16. Data: 2005-12-17 14:31:43
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Immona: szkoda zachodu.
    >
    > --
    No ok, niech wam bedzie - ja juz sie nie odzywam. Przy okazji nabylem
    ciekawych doswiadczen: 1) znajdz nowy ciekawy sposob zarobienia dodatkowych
    kilkuset zl miesiecznie, 2) podziel sie tym sposobem z innymi, ktorzy moze
    chcieliby tez skorzystac; 3) zostaniesz publicznie zbluzgany, zabanowany,
    uznany za megaspamera, czlowieka bez honoru, klamce, oszusta itp. 4)
    wniosek: kazdy kolejny sposob na cos nowego (nie koniecznie zwiazanego z
    zarabianiem), czym chcialbys sie podzielic z ludzmi i moze im w ten sposob
    pomoc zachowaj nastepnym razem dla siebie. Dziekuje za cenny element wiedzy
    o polskim spoleczenstwie pt. "jednemu sie cos tam udalo i sie chwali, to
    trza go sprowadzic do odpowiedniego miejsca w kolejce" i za to, ze poziom
    krytykowania mojego postu nie posunal do slow na k****, ch**** itp.
    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2005-12-17 14:37:25
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 17 gru 2005 w liście [news:do17if$5cd$1@nemesis.news.tpi.pl]
    Adam [a...@p...onet.pl] napisał(a):

> [...]
    > zarobienia dodatkowych kilkuset zl miesiecznie, 2) podziel sie tym
    > sposobem z innymi, ktorzy moze chcieliby tez skorzystac;

    Ale teraz, po tych ciekawych doświadczeniach, to już sobie pójdziesz,
    prawda?

    --
    Nie pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 18. Data: 2005-12-17 14:38:05
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

> [...]
    > ze ktos sprobuje z tym co przedstawiam w opisie, bo sam sposob zarabiana
    > polega na tym: promuje produkty poprzez www -> ktos je kupuje -> ja

    Wraz z Michalem prosze Cie: nie klam. To oczywiste, ze dostajesz prowizje
    zwiazana z iloscia i wynikami zwerbowanych przez Ciebie osob, a wiec
    zarabiasz na zapisywaniu sie do programu innych poprzez Twoja strone.

    Szkoda tez, ze nie odniosles sie do mojego komentarza na temat tego, ze
    oszukujesz swojego "zleceniodawce" uzywajac automatu do generowania klikow
    zamiast wykonywac czynnosci zgodne z umowa.

    Gdy zwracam na to uwage, moim celem nie jest dogryzanie. Po prostu mnie
    martwi to, co widze. Potrzebowales kasy, wiec znalazles sposob; jest w tym
    zaradnosc. Ale jak widze, gdy ktos, czyja zaradnosc moglaby mu pozwolic
    zarobic wieksze pieniadze w uczciwy sposob sprzedaje swoja uczciwosc za 300
    czy 400 zl, czuje wielki niesmak. Zwlaszcza, ze zdaje sie nie zdobywasz w
    ten sposob na chleb dla dzieci, ktorych nie masz z czego nakarmic, tylko na
    kieszonkowe do wydania na przyjemnosci.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com

  • 19. Data: 2005-12-17 14:44:54
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    mgl, a sam tez sie wlaczasz :)

    Nie szkoda mi zachodu, ze wzgledu na inne dzieciaki, ktore moga czytac ten
    watek i zastanawiac sie, czy w to nie wstapic.

> [...]
    > sie chwali, to trza go sprowadzic do odpowiedniego miejsca w kolejce" i za

    Adam, powiedz mi:
    - czy uwazasz, ze uzywanie generatora klikow jest zachowaniem uczciwym wobec
    tego, kto wyplaca Ci kase na podstawie tego, ze wierzy, ze osobiscie
    chodziles po linkach(lub osoby, ktorym to zareklamowales) i ze placi za
    _zobaczenie_ tych materialow okreslona ilosc razy?
    - czy nadal deklarujesz, ze nie otrzymujesz zadnej dodatkowej kasy ani
    innych korzysci za to, jesli ktos z twojego polecenia (przez Twoja strone)
    zapisze sie do programu, czyli, ze Twoj post nie byl komercyjna reklama?

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com

  • 20. Data: 2005-12-17 15:07:32
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zapisze sie do programu, czyli, ze Twoj post nie byl komercyjna reklama?

    A mialem sie juz nie odzywac ;-)
    Ale klamca ze mnie - pewnie mnie tak rodzice wychowali. Spamer i zlodziej,
    bo kazdy spamer to zlodziej ! A i alkoholik pewnie, pije za te kase, co ja
    ukradl z clickbanku ;-))

    Od teraz na stronce jest bezposredni link do clickbanku.

    Generator klikow sluzy do zwiekszania ruchu na linkach promujacych produkty,
    nie oszukuje wiec clickbanku, bo ich sie nie da oszukac - nie placa za
    klikanie, ogladanie, czytanie maili itp. tylko za prawdziwa sprzedaz. Jesli
    ktos cos kupi i mu sie nie spodoba, to ma prawo to zwrocic - clickbank odda
    mu cala kwote i zabierze moja prowizje, wszystko zgodnie z prawem, nikt tu
    nikogo nie oszukuje ani do niczego nie zmusza. Produkty w clickbanku kupuja
    ode mnie Amerykanie, dla ktorych przy zarobkach kilku tys. $ wydatek $30 czy
    nawet $50 na takie cos to nic; a i tak maja 100% gwarancje zwrotu, tam to
    sie konsumenci naprawde umieja o swoje upomnieec, wiec clickbank kazdy zwrot
    honoruje bez pisniecia. Zaprezentowane przeze mnie pomysly na generowanie
    trafficu to tylko jedna z opcji, owszem zautomatyzowanie tego moze sie komus
    wydawac nie fair, ale te systemy do klikania sa wlasciwie pewna forma
    zabawy, sa darmowe i nic nikomu nie placa, wiec to tak jakby sobie zrobic
    makro w excelu, ktore nas wyreczy w zmudnej czynnosci - czy tworzac takie
    makro oszukuje microsoft ?