PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu - zarabiaj w Sieci › Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Date: Sat, 17 Dec 2005 13:05:06 +0100

    Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości
    news:do0s3o$ks$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Sprobuje Ci wyjasnic.
    >
    > Waznym czynnikiem w ocenie spamu na grupach sluzacych dyskusji, a nie
    > ogloszeniom jest jego komercyjnosc - tzn. czy autor ma na celu odniesienie
    > zyskow z wyslania postu.

    Dziekuje, nareszcie ktos spokojnie i rzeczowo mi odpowiedzial.
    Ale to nie do konca tak - ja nie mam zadnych korzysci finansowych z tego, ze
    ktos sprobuje z tym co przedstawiam w opisie, bo sam sposob zarabiana polega
    na tym: promuje produkty poprzez www -> ktos je kupuje -> ja dostaje
    prowizje. Ta stronka nie promuje zadnych produktow, jest tylko instrukcja.
    Moze po prostu sprobowac uwierzyc, ze chcialem sie najwzyczajniej podzielic
    swoimi doswiadczeniami liczac na to, ze ktos tez zacznie na tym niezle
    zarabiac i bedziemy mogli potem wymieniac wspolne doswiadczenia? Wlasnie o
    to mi chodzilo, ze znajde ludzi z nowymi pomyslami. Mam nadzieje ze juz sie
    uspokoila sprawa tego mojego, jak widac bardzo nieszczesliwego, posta. Jesli
    kogos taki sposob na zarabianie nie interesuje to po prostu niech ominie ten
    watek i niech nie probuje, ale nie musi mi tez dogryzac itp.