PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Rob Com Wrocław

  • 1. Data: 2005-12-15 16:27:59
    Temat: Praca w Rob Com Wrocław
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Witam,

    Czy miał ktoś z Was do czynienie z w/w firmą?
    Stanowisko konsultanta 'małego' SAPa?

    Atmosfera, wynagrodzenie, praca??

    Dzięki

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 2. Data: 2005-12-16 12:22:27
    Temat: Re: Praca w Rob Com Wrocław
    Od: "Pegaz" <k...@p...onet.pl>

    > Czy miał ktoś z Was do czynienie z w/w firmą?
    > Stanowisko konsultanta 'małego' SAPa?
    >
    > Atmosfera, wynagrodzenie, praca??

    nie miałem do czynienia z tą firmą. Ale często i gęsto widywałem jej
    ogłoszenia w dolnośląskim dodatku "Gazety Wyborczej". Duża rotacja kadr ?
    Ludzi sami rezygnowali ? Błędy w procesie rekrutacji ? Nie wiem

    pozdrawiam
    Pegaz.

    -----
    Amatorzy zbudowali Arkę, a profesjonaliści Titanic-a.

  • 3. Data: 2005-12-16 15:18:31
    Od: "bArT" <baartekNO^SPAM@klub.chip.pl>

    Pegaz napisał(a):
> [...]
    > ogłoszenia w dolnośląskim dodatku "Gazety Wyborczej". Duża rotacja kadr ?
    > Ludzi sami rezygnowali ? Błędy w procesie rekrutacji ? Nie wiem

    Dzięki

    --
    pozdrawiam
    bArT

  • 4. Data: 2005-12-20 12:05:38
    Od: Agata Rabska <m...@S...hell.pl>

    Dnia Thu, 15 Dec 2005 17:27:59 +0100, bArT naskrobałeś/łaś:

    >Witam,
    >Czy miał ktoś z Was do czynienie z w/w firmą?
    >Stanowisko konsultanta 'małego' SAPa?
    >Atmosfera, wynagrodzenie, praca??
    Z tego co wiem zajmują się outsorcingiem pracowniczym.

    --
    Mirai, pierwsza, jedyna, niepowtarzalna
    12 latka no 1. on p.r.a