PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu - zarabiaj w Sieci › Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Date: Sat, 17 Dec 2005 11:59:44 +0100

    > Ja juz sie jakis czas temu przekonalem ze dziala:) Co prawda czasem wolno
    > ale to pewnie dlatego ze spamerow niestety nie brakuje:(
    > --

    Milo sie rowniez dowiedziec, ze admini to ludzie rozsadni. Moj alias zostal
    przywrocony, poniewaz zdroworozsadkowe argumenty wskazuja na to, ze moj post
    na tej grupie nie byl spamem. Powtarzam, ze doskonale rozumiem reakcje
    grupowiczow, ktora jest spowodowana ogromna iloscia prawdziwego spamu
    zwiazanego z nieskutecznymi sposobami zarabiania w Internecie. Widze tez
    jednak w tym element pt. "oo, cos nowego, nie rozumiem tego do konca, wiec
    na wszelki wypadek uznam to za spam i zaatakuje, a co!"

    Fakty jednak wygladaja tak:

    1. to jest grupa zwiazana z dyskusjami o pracy
    2. napisalem posta na kilka takich grup (tematycznie zwiazanych) chcac sie
    podzielic informacjami nt. skutecznego zarabiania w Sieci i rozpoczac
    dyskusje (jeszcze raz nazwa tej grupy: pl.praca.DYSKUSJE)
    3. w swoim poscie podalem linka do stronki z dalszymi informacjami dla osob,
    ktore ten temat zainteresowal
    4. Jesli nadal uwazasz mojego posta za spam, wroc do punktu 1.

    Tak wiec gdzie tu spam ?? Rownie dobrze moglem napisac takiego posta:
    "Chcialbym podyskutowac o sposobach zarabiania w Sieci, to chyba odpowiednia
    grupa. Aby moc miec material wyjsciowy do dyskusji zapraszam do zapoznania
    sie z informacjami na http://adresstrony." lub podac ten link w swojej
    stopce. Naprawde wydaje mi sie, ze uznanie mnie za spamera bylo przesada i
    objawami jakies niezdrowej cenzury.