PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w domu - zarabiaj w Sieci

  • 21. Data: 2005-12-17 15:16:57
    Temat: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Od: Michał <m...@s...net>

    Immona wrote:
    > mgl, a sam tez sie wlaczasz :)

    zaraz na imprezę do znajomych wybywam, to co mi tam ;)

    > Nie szkoda mi zachodu, ze wzgledu na inne dzieciaki, ktore moga czytac
    > ten watek i zastanawiac sie, czy w to nie wstapic.

    Mnie bardzo wkurzają te negatywne cechy naszej "polskiej zaradności",
    które objawiają się prostackimi pomysłami. I piętno dla tego gościa
    stukrotne, bo wstyd się takimi bzdetami zajmować - wielu jest ludzi,
    którzy przy pomocy głowy i za pomocą komputera zarobiło miliony USD, ale
    do tego potrzebny jest Pomysł, a nie myślowa pomyja.

    --
    mgl

  • 22. Data: 2005-12-17 15:19:14
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Nie szkoda mi zachodu, ze wzgledu na inne dzieciaki, ktore moga czytac ten
    > watek i zastanawiac sie, czy w to nie wstapic.

    Ja tam wole zeby jak juz to dzieciaki uczyly sie Internetu i angielskiego,
    jesli chca sobie dorobic, niz mialaby np. wychodzic na ulice i szukac
    jeszcze prostszego sposobu na latwy zarobek, np. pobic jakiegos slabszego
    dzieciaka i zabrac mu kase czy komorke..

  • 23. Data: 2005-12-17 15:29:14
    Od: Michał <m...@s...net>

    Adam wrote:
    > A mialem sie juz nie odzywac ;-)

    No ale focha strzeliłeś. Rzęsą zatrzepotałeś?

    > Od teraz na stronce jest bezposredni link do clickbanku.

    Ale co z tego? A referral w linkach do sieci generujących ruch?? Ruch na
    sprzedaż łatwo się przelicza, o czym świetnie wiesz.

    > Zaprezentowane przeze mnie pomysly na generowanie
    > trafficu to tylko jedna z opcji, owszem zautomatyzowanie tego moze sie komus
    > wydawac nie fair

    To jest obiektywnie niezgodne z umową, jaką zawarłeś z providerami tych
    systemów. Nie kumasz tego? Nawróć się, człowieku, na drogę ambicji.

    I nie wklejaj tu kitu, że to "znaleziony przed Ciebie super pomysł" -
    żadnej w tym Twojej zasługi czy chwały, bo i nie tylko Ty próbujesz
    prostacko robić w jajo ludzi:
    http://search.yahoo.com/search?p=links%3Aclickbank.c
    om

    Miej honor, przeproś i zrób postanowienie świąteczne. Jak znajdziesz
    uczciwą pracę to wpadnij, pogadamy.

    --
    mgl

  • 24. Data: 2005-12-18 23:49:28
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Adam in <dnsipa$ajj$1@nemesis.news.tpi.pl> wrote:

    > Prawdziwe zarabianie w Internecie. Wymagania to znajomosc angielskiego i
    > staly dostep do Internetu. http://zarabianie.xa.pl/

    Ludzie się jeszcze łapią na takie numery?

    --
    Tomasz Motyliński

  • 25. Data: 2005-12-19 10:51:12
    Od: G.Urbański <d...@S...pl>

    W news:do1ard$322$1@news.dialog.net.pl Michał napisał:

    >[...]Jak znajdziesz uczciwą pracę[...]

    Właśnie, jak?
    Nie jestem informatykiem, ale użytkownikiem komputera.
    To dla mnie narzędzie, które chcałbym wykorzystać w celu zarobienia
    pieniędzy.
    Pełno w internecie takich systemów klikania w banery itp.
    To mnie nie interesuje.
    Jak w gąszczu tego badziewia znaleźć ofertę uczciwą?
    Mam też trochę wolnego czasu, który chciałbym wykorzystać na dodatkowe
    zajęcie,
    na uczciwą pracę. Tak, żeby ktoś miał z tego pożytek.
    Można chyba wprowadzać jakieś ogromne ilości danych z formy tradycyjnej,
    papierowej na elektroniczną, albo składać jakieś teksty na zamówienie?
    Może istnieją jakieś uczciwe zajecia o których wcale nie słyszałem, nie
    przeczytałem?
    Jak to znaleźć?
    Macie jakieś pomysły dla nie-informatyka?
    I wcale nie oczekuję ryby na telerzu wystarczy mi wędka.

    --
    gregus
    d...@S...pl

  • 26. Data: 2005-12-19 15:08:07
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Tomasz Motyliński [Mon, 19 Dec 2005 00:49:28 +0100]:

    > Ludzie się jeszcze łapią na takie numery?

    Naiwnych nie sieją, sami się rozmnażają z dość
    zastraszającą prędkością...

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 27. Data: 2005-12-20 12:15:11
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    > A mialem sie juz nie odzywac ;-)
    > Ale klamca ze mnie - pewnie mnie tak rodzice wychowali. Spamer i zlodziej,
    > bo kazdy spamer to zlodziej ! A i alkoholik pewnie, pije za te kase, co ja
    > ukradl z clickbanku ;-))
    >
    > Od teraz na stronce jest bezposredni link do clickbanku.

    "Hello,

    Thank you for bringing this to our attention. The link
    http://adamlm.reseller.hop.clickbank.net/ has been deactivated. Please let
    me know if I can be of further assistance

    Tom
    ClickBank Security"

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com

  • 28. Data: 2005-12-20 18:03:58
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > "Hello,
    >
    > Thank you for bringing this to our attention. The link

    Gratuluje, alez musi byc Pani z siebie zadowolona. Nie ma to jak dobry
    uczynek przed zblizajacymi sie Swietami. A ja po raz kolejny ciesze sie z
    zastosowania "zasady ograniczonego zaufania" - cos mnie tak tknelo gdy
    pisalem te stronke i sobie pomyslalem, ze moze na wszelki wypadek na
    poczatek podac link do swojego konta tzw. "backupowego" i takie podac w
    linku, ewentualnie pozniej podac glowne lub korzystac z dwoch jednoczesnie.
    Troche bylo z tym zachodu, ale jak widac oplacalo sie, uff... :-))
    Pozdrawiam Pania serdecznie i zycze Wesolych Swiat oraz zadowolenia z pracy
    zawodowej.

  • 29. Data: 2005-12-20 18:52:37
    Od: Michał <m...@s...net>

    Adam wrote:
    > Pozdrawiam Pania serdecznie i zycze Wesolych Swiat oraz zadowolenia z pracy
    > zawodowej.

    Pierwszy post na temat ;)

    --
    mgl

  • 30. Data: 2010-01-08 12:57:03
    Od: "gosienka20" <gosienka20@WYTNIJ_TObuziaczek.pl>

    Przedstawiam stronę na której są opisane strony do zarabiania oraz strony z grami, w
    których punkty możemy wymieniać na nagrody

    http://zarabianie.orangespace.pl/

    Zapraszam serdecznie do lektury

    http://zarabianie.orangespace.pl/