PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu - zarabiaj w Sieci › Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    From: "Adam" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Date: Sat, 17 Dec 2005 16:07:32 +0100

    > Adam, powiedz mi:
    > - czy uwazasz, ze uzywanie generatora klikow jest zachowaniem uczciwym
    > wobec tego, kto wyplaca Ci kase na podstawie tego, ze wierzy, ze osobiscie
    > chodziles po linkach(lub osoby, ktorym to zareklamowales) i ze placi za
    > _zobaczenie_ tych materialow okreslona ilosc razy?
    > - czy nadal deklarujesz, ze nie otrzymujesz zadnej dodatkowej kasy ani
    > innych korzysci za to, jesli ktos z twojego polecenia (przez Twoja strone)
    > zapisze sie do programu, czyli, ze Twoj post nie byl komercyjna reklama?

    A mialem sie juz nie odzywac ;-)
    Ale klamca ze mnie - pewnie mnie tak rodzice wychowali. Spamer i zlodziej,
    bo kazdy spamer to zlodziej ! A i alkoholik pewnie, pije za te kase, co ja
    ukradl z clickbanku ;-))

    Od teraz na stronce jest bezposredni link do clickbanku.

    Generator klikow sluzy do zwiekszania ruchu na linkach promujacych produkty,
    nie oszukuje wiec clickbanku, bo ich sie nie da oszukac - nie placa za
    klikanie, ogladanie, czytanie maili itp. tylko za prawdziwa sprzedaz. Jesli
    ktos cos kupi i mu sie nie spodoba, to ma prawo to zwrocic - clickbank odda
    mu cala kwote i zabierze moja prowizje, wszystko zgodnie z prawem, nikt tu
    nikogo nie oszukuje ani do niczego nie zmusza. Produkty w clickbanku kupuja
    ode mnie Amerykanie, dla ktorych przy zarobkach kilku tys. $ wydatek $30 czy
    nawet $50 na takie cos to nic; a i tak maja 100% gwarancje zwrotu, tam to
    sie konsumenci naprawde umieja o swoje upomnieec, wiec clickbank kazdy zwrot
    honoruje bez pisniecia. Zaprezentowane przeze mnie pomysly na generowanie
    trafficu to tylko jedna z opcji, owszem zautomatyzowanie tego moze sie komus
    wydawac nie fair, ale te systemy do klikania sa wlasciwie pewna forma
    zabawy, sa darmowe i nic nikomu nie placa, wiec to tak jakby sobie zrobic
    makro w excelu, ktore nas wyreczy w zmudnej czynnosci - czy tworzac takie
    makro oszukuje microsoft ?