PracaGrupypl.praca.dyskusje › serwisant rowerowy

  • 1. Data: 2005-12-15 14:09:56
    Temat: serwisant rowerowy
    Od: "serwisrowerowy.pl" <s...@s...pl>

    Ogólnopolska Firma Serwisowa zajmująca się naprawami rowerów zatrudni na
    terenie całej Polski serwisantów mobilnych do obsługi rowerów na terenie
    hipermarketów takich jak:
    - carrefour - auchan - tesco - hypernova - geant - praktiker - kaufland
    - selgros - makro

    Firma oferuje zatrudnienie stałe lub kontraktowe.

    wymagania:
    doświadczenie w naprawach rowerów, dyspozycyjność, własne narzędzia.
    własna działalność gospodarcza oraz samochód będzie dodatkowym atutem.

    Osoby zainteresowane prosimy o przysłanie CV oraz krótkiego listu
    motywacyjnego na adres email: s...@s...pl

    Dodatkowych informacji udziela nasz pracownik pod numerem
    kom.: 0 503 77 44 70

    Nasza oferta jest poważna i uczciwa, i dlatego szukamy poważnych
    współpracowników.

    --

    Załączamy pozdrowienia
    Zespół serwisrowerowy.pl

  • 2. Data: 2005-12-15 17:52:22
    Temat: Re: serwisant rowerowy
    Od: "HeFToL" <k...@w...pl>

    Użytkownik "serwisrowerowy.pl" <s...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:dnrthg$5nj$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > kom.: 0 503 77 44 70
    >
    > Nasza oferta jest poważna i uczciwa, i dlatego szukamy poważnych

    To hipermarkery sprzedją rowery ? bo myślałem, że pojazdy przypominające
    rower. A może te serwisy po prostu mieszczą się w tych samych budynkach?

  • 3. Data: 2005-12-15 17:57:27
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    HeFToL napisał(a):
    > To hipermarkery sprzedją rowery ? bo myślałem, że pojazdy przypominające
    > rower. A może te serwisy po prostu mieszczą się w tych samych budynkach?
    Pomijajac ze ogloszenie jest spamem, to
    1) Nie widze informacji ze poszukiwany jest sprzedawca. Pisza o
    serwisancie. W marketach mieszcza sie rozne biznesy, czemu nie mialoby
    byc serwisu rowerowego
    2) Tnij zbedne cytaty
    3) Nie odpowiadaj na spam bo nie ma sensu.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl