PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w domu - zarabiaj w Sieci › Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    From: "Immona" <c...@n...googlemailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Praca w domu - zarabiaj w Sieci
    Date: Sat, 17 Dec 2005 15:38:05 +0100

    news:do0uv9$dk8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c...@n...googlemailu> napisał w wiadomości

    > Dziekuje, nareszcie ktos spokojnie i rzeczowo mi odpowiedzial.
    > Ale to nie do konca tak - ja nie mam zadnych korzysci finansowych z tego,
    > ze ktos sprobuje z tym co przedstawiam w opisie, bo sam sposob zarabiana
    > polega na tym: promuje produkty poprzez www -> ktos je kupuje -> ja
    > dostaje

    Wraz z Michalem prosze Cie: nie klam. To oczywiste, ze dostajesz prowizje
    zwiazana z iloscia i wynikami zwerbowanych przez Ciebie osob, a wiec
    zarabiasz na zapisywaniu sie do programu innych poprzez Twoja strone.

    Szkoda tez, ze nie odniosles sie do mojego komentarza na temat tego, ze
    oszukujesz swojego "zleceniodawce" uzywajac automatu do generowania klikow
    zamiast wykonywac czynnosci zgodne z umowa.

    Gdy zwracam na to uwage, moim celem nie jest dogryzanie. Po prostu mnie
    martwi to, co widze. Potrzebowales kasy, wiec znalazles sposob; jest w tym
    zaradnosc. Ale jak widze, gdy ktos, czyja zaradnosc moglaby mu pozwolic
    zarobic wieksze pieniadze w uczciwy sposob sprzedaje swoja uczciwosc za 300
    czy 400 zl, czuje wielki niesmak. Zwlaszcza, ze zdaje sie nie zdobywasz w
    ten sposob na chleb dla dzieci, ktorych nie masz z czego nakarmic, tylko na
    kieszonkowe do wydania na przyjemnosci.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com