PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Re: Praca w Polsce?
  • Data: 2002-11-11 18:16:43
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: "Monika " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrangler <a...@i...pl> napisał(a):

    > To co napisał Samotnik to 100% prawdy, patrzysz na Polskę przez inne
    > okulary, sentyment, przez pryzmat byc może dzieciństwa i kraju Twoich
    > rodziców. Co innego być w odwiedzinach a co innego załatwiać powiedzmy
    > sprawy publiczne w Urzędach, lub szukać pracy.
    > Zetkąłbyś się zupełnie z inną rzeczywistością, która by Cię ... być może
    > przerosła.
    > Tu nie ma na dobrą sprawę do czego wracać !!!
    > Większość Ci radzi aby nei wracać, sa to ludzie średnio w Twoim wieku,
    > ktorzy wiedzą co piszą !!!!
    >
    > Pozdrawiam

    Sz P Wrangler ,
    a pa to pracowal za granica na dosyc wysokim stanowisku , korupcja tak jak w
    polce jest i za granica ... Kochany Panie pracowac to trzeba wszedzie zeby
    zarobic na cos do jedzenia . Kolejki to trzeba wszedzie ( w kazdym urzedzie
    , u lekarza ecc. ) robic Moim zdaniem to Polska jest w okresie nastolatka .
    W okresie komunizmu wszystko co kolorowe trampki , adidasy , wakacje na
    Lazurowym Wybrzezu byly nie do pomyslenia .i z dnia na dzien wszystko jest
    dostepne , adidasy , nike i inne gowna , ale.... kosztuja duzo , zarobek z
    pracy ojca nie wystarczy emerytura babci to praktycznie da trzy skrety
    starczy . I co trzeba robic ...? Narzekac ... Moim zdanie trzeba systuacje
    wziasc w garsc . Tak jak na zachodzie ( nawet ze jestesmy ok 20 lat do tylu
    , wierzcie ludzie , ze Polacy to inteligenty narod , niestety w siebie nie
    wierzy ).mlodzi musza byc sila cale ekonomi, zaczynac od zatrudnienia
    sprzataczek dla uniwersytetu , sprzedawac to co sie tylko da ... W tym jest
    BISNESS , a nie w biadoleniu . REKLAMOWAC POLEKE NA ZACHODZIE , pamietac o
    tym , ze usimy wejsc do UE i spzedawac informacje , dszkolenia . Troche
    wiecej inicjatywy i mniej kieszonkowego od rodzicow ( na zachodzie rodzice
    na studia daja tylko na jedzenie i mieszkanie ) . Male firmy to sila narodow
    zachodnich .( I na pewno bogaczem nie jest uwazany ludek kt&ograve;ry ma piekanie
    albo cukiernie ) . Norma w kazdym kraju , ze pomoc panswowa ( nazwijmy ja
    gminna ) to sprawa ukryta , normalna jest korupcja , Wrangler , obudz sie
    ...nawet na zachodzie szukanie pracy ( albo jej znalezienie ) to prawie
    cud . Wystarczy , ze pare osob dosyc inteligentych sie obudzi to poze swoim
    finansom i przy okazji pomoze osobom , kt&ograve;re maja mniej wyobrazni , albo
    odwagi , zeby zainwestowac . ( Patrz % bisnessmenow , 48% post komunisci
    ktorzy w czsie komunizmu mieli okazje przygladac sie zachodnim firmom , 40
    Ex emigrati , 2 Polacy , ktorzy nigdy nie wyjechali z Polski ) .
    Komunizm byl wygodny dla leniuchow , kto chcial biadolic i tak biadolil ,
    Free market jest dla wszystkich .... I to naprawde nazywa sie szansa .

    Czesc
    Monia