PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Re: Praca w Polsce?
  • Data: 2002-11-11 20:11:39
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: "Monia" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Do Wranglera ,

    Absoluntie nie chce obrazac nikogo .
    1) Moi ridzice ( ojcec ex policjant zatrudniony w milicji w 89 a mama ex
    pracowniczka wielkiej firmy panstwowej ktora niestety w 93 sie sprywatyzowala
    i musila przejsc z zawodnika tzw myslowego do pracy fizycznej ) do tej pory
    mysla ze jestem dziwakiem bo :
    a ) sama staram sie szukac zajecia dobrze wynagrodzonego dla mnie .
    b) Sama chcialam kupic sobie spdnie Lewis'a bez proszenia mamy o brakujace
    50 zl .

    Dla Pana Wranglera ,

    szkola to nie wszystko , niech Pan mi powie Np w czym / przy jakiej pracy
    mozna zrobic pieniadze ( bez znajomosci itd .) . I nie traktujmy wszystiego
    jak pogon za pieniadzem , ktora jak do tej por zademonstrowane przez moja
    rodzine i przyjaciol z lat szkolnych to prawie grzech .Traktujmy to jako
    pogon za sukcesem , ktory daje nam pewnosc siebie ( nawet w Urzedach ) Niech
    Pan mi zaprezentuje jakas idee ( moze byc nawet droga pvt - i tak powinno byc
    kazdy swoje pomysly trzyma dla swojeje kieszeni ) to powiem Panu czy dobra
    czy nie , jak barzdo dobra moge ja zrealizowac razem z Panem .W kazdym razie
    moge Panu potwierdzic , ze samoinicjatywa jest najlepsza droga do sukcesu , i
    na pewno nie jestem i nigdy nie bedem Bilem Gates'em , ( nie cytuje
    najlepszych polskich biznesmenow Polskich ktorzy niech Pan mi wierzy sa barzo
    i to bardzo dobrze usytuwani w klasyfikacji ludzi naj.potentniejszychcalego
    swiata ) ( Nie cytowanie wielkich Plakow jest jedna z Polskich wad ).
    Co do ludzi ktorym nie chce sie robic to moze zle sie wyrazilam , w kazdym
    razie moje zdanie jest wziasc inicjatywe w swoje rece i ryzykowac swoich paru
    zaoszczedzonych zeby otwozyc swoja firme jako nie mam pojecia czy murarz ,
    kafelkarz ,szklarz , praczka , krawcowa ( zawody ktore jak widzis do ich
    wykonania duze naklady materialne nie sa potrzebne ) .

    Powiedz czy nie mama racji
    Monia

    NB.1) Nawet w Ameryce ludzie zyja ponizej sredniej krajowej ( wolny rynek od
    nie wiadomo kiedy ) .
    2) Dlaczego nie zacytowales 40% mega biznesmenow ktorzy kiedys wyemigrowali i
    2 % , ktorzy zawsze zyli w Posce .