PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Re: Praca w Polsce?
  • Data: 2002-11-11 18:42:05
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a pa to pracowal za granica na dosyc wysokim stanowisku , korupcja tak jak
    > polce jest i za granica ...

    jest na takim samym poziomie ? pewna jesteś bo ja nie !!!

    > W okresie komunizmu wszystko co kolorowe trampki , adidasy , wakacje na
    > Lazurowym Wybrzezu byly nie do pomyslenia .i z dnia na dzien wszystko jest
    > dostepne , adidasy , nike i inne gowna , ale.... kosztuja duzo , zarobek
    > pracy ojca nie wystarczy emerytura babci to praktycznie da trzy skrety
    > starczy . I co trzeba robic ...? Narzekac ... Moim zdanie trzeba systuacje
    > wziasc w garsc .

    to dziwne że 3 mln bezrobotnych nie może wziąść swych spraw w garść, co
    robić im się nie chce ?
    sądząc z Twojej wypowiedzi 3 mln ludzi woli biadolić i nic nie robić !
    to że są adidasy teraz dostępne, to nie dla każdego !!!!!
    Lazurowe wybrzeże jest owszem dostępne ale nie nawet dla przecietnie
    sytuowanego Polaka !

    Tak jak na zachodzie ( nawet ze jestesmy ok 20 lat do tylu
    > , wierzcie ludzie , ze Polacy to inteligenty narod , niestety w siebie nie
    > wierzy ).mlodzi musza byc sila cale ekonomi, zaczynac od zatrudnienia
    > sprzataczek dla uniwersytetu ,

    często trudno o posadę sprzątaczki ... nawet dla kogoś o lpeszym
    wykształceniu !

    sprzedawac to co sie tylko da ... W tym jest
    > BISNESS , a nie w biadoleniu . REKLAMOWAC POLEKE NA ZACHODZIE , pamietac o
    > tym , ze usimy wejsc do UE i spzedawac informacje , dszkolenia .

    czy musimy wejść do Unii niech każdy zagłosuje wedle swego sumienia, jeśli
    wierzy że pracę otrzyma po wejściu i mu się poprawi !

    Troche
    > wiecej inicjatywy i mniej kieszonkowego od rodzicow ( na zachodzie rodzice
    > na studia daja tylko na jedzenie i mieszkanie ) .

    byłem tak samo wychowywany, na razie w tym chorym kraju nie mogę do wielu
    rzeczy dojść o pracy nie wspomnę !

    >Wrangler , obudz sie ...nawet na zachodzie szukanie pracy ( albo jej
    znalezienie ) to prawie
    > cud .

    no ciekaw jestem czy na rozmowy chodza watachy ludzi z wyższym i kajają sie
    chociaż o posadę magazyniera... bo u nas do tego dochodzi !
    o perpektywach rozwoju zawodowego w obecnej sytuacji nie będę wspominał !

    Wystarczy , ze pare osob dosyc inteligentych sie obudzi to poze swoim
    > finansom i przy okazji pomoze osobom , kt&ograve;re maja mniej wyobrazni ,
    albo
    > odwagi , zeby zainwestowac .

    a z czego 60 % dzis ludzi żyjących ponizej miniumum socjalnego ma
    zainwestować... jeśli żyją na kredyt konsumencki aby dziecko nie puścić do
    szkoły bez śniadania ?!

    > Komunizm byl wygodny dla leniuchow , kto chcial biadolic i tak biadolil ,
    > Free market jest dla wszystkich .... I to naprawde nazywa sie szansa .

    szansa ? chyba jestes widać kobietą sukcesu lub o ponad przeciętnych
    walorach umysłowych, która w dobie recesji robi karierę !!!
    dziwne że osoby które znam, nawet po MBA nie umieją pracy dostać po jej
    stracie !!!

    Ty mówisz z punktu widzenia osoby najedzonej majacej chyba dobrą posadę i
    perspektywy życiowe ...

    bez urazy .... Monia, nie przekonasz mnie że ludzie dziś są leniwi i robić
    im się nie chce !!!!
    obrażasz wszystkich którzy łażą na setki rozmów kwalifikacyjnych i do
    cholery roboty nie umieją dostać !!!

    Wrangler