PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Re: Praca w Polsce?
  • Data: 2002-11-11 16:41:32
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    d...@t...se wrote:

    > Przyjezdzam do Poznania pare razy w roku, i czuje sie dobrze, jak u siebie. Ale
    > moze to tylko zludzenie? Mieszkam u rodziny jako gosc wiec to nie to samo jak w
    > prawdziwym zyciu na codzien. Ale poza problemami ekonomicznymi, jakie sa inne
    > problemy w Polsce? Ja boje sie tego ze rodacy by mnie odzucili, jako "polonusa".
    > W dodatku niewiem czy zachowuje sie tak jak Polak. Moze by to irytowalo ludzi?
    > Ale wielkich wymagan to ja nie mam.
    >
    > / David

    Sprobuj moze tak - poszukaj szwedzkiej ew. innej firmy zachodniej,
    ktora szuka
    ludzi do pracy w Polsce na okreslony czas - otwiera filie czy co tam -
    zdaje sie ze w niektorych przypadkach mozna liczyc na extra bonus z
    tytulu "zeslania" - spodoba Ci sie Ok (mozesz poszukac sobie innej
    pracy, przedluzyc kontrakt itp), jesli nie - wracasz do Szwecji z ulga,
    ze koszmar minal :)) - tylko, ze oni raczej potrzebuja managerow do
    kierowania ludzmi :(. Powinienes wiedziec, ze wiele wskazuje ze w tym
    kraju bedzie gorzej - bezrobocie, przestepczosc, korupcja, zle
    dziajajace instytucje publiczne.