PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca w Polsce? › Re: Praca w Polsce?
  • Data: 2002-11-11 14:48:17
    Temat: Re: Praca w Polsce?
    Od: d...@t...se szukaj wiadomości tego autora

    > Do Samotnika :
    >
    > moja sytuacja podobna jest do sytuacji Davida , i myje dosc powaznie zeby
    > powròcic do Polski . Nie zrozumie tego napewno nikt ktòry poza
    granicami
    > Polski nie zyl przez kilka lat . Nigdy nie jest sie w domu ...Jests
    > traktowany jak UFO ( Polacy nie sa zbyt mile widziani przynajmniej gdzie ja
    > mieszkam ) , i nie ze wzgledu ze pochodza z kraju komunistycznego itd ale z
    > powodu , ze wiekszosc ludzi uznaje nas za nierobòw , zlodzieji
    ,pijakòw ,
> [...]
    Czesc!

    Mysle ze Monia dosyc dobrze opisala sytuacje. W mojim przypadku to po prostu
    uwazam ze jako Polak to odstaje od reszty ludzi, i specificznie Szwedow ktorzy
    maja bardzo zimne i rezerwowane podejscie do zycia. Polacy sa wiecej uczuciowi.
    Niestety duzo Polakow zagranica sie odruznia od tych w Polsce, mysle ze duzo
    ludzi zagranica dziwaczeje, i izoluje sie. I dlatego trudno potem porownac czy
    tylko warunki materialne sa takie wazne w zyciu, czy tez po prostu normalne zycie.

    / David