PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w MKiosku

  • 1. Data: 2005-08-18 15:05:56
    Temat: Praca w MKiosku
    Od: "kameleon" <k...@p...fm>

    Witam
    Chciałem się dowiedzieć na temat rektutacji do Mkiosków oraz pracy w takim
    punkcie?? Może jest osoba już pracująca w MKiosku??

    Pozdrawiam
    Kameleon

  • 2. Data: 2005-08-18 16:16:15
    Temat: Re: Praca w MKiosku
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 18 sie 2005 w liście
    [news:67da.0000057a.4304a3d3@newsgate.onet.pl] kameleon
    [k...@p...fm] napisał(a):

    > Witam
    > Chciałem się dowiedzieć na temat rektutacji do Mkiosków oraz pracy
    > w takim punkcie?? Może jest osoba już pracująca w MKiosku??

    mKiosku chyba raczej. Wypadałoby to wiedzieć przed pójściem tam
    pracować...

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 3. Data: 2005-08-20 12:43:21
    Od: k...@p...fm

> [...]
    > Rafał Wawrzycki
    >
    > http://prw.terror404.net/rwawrzycki/
    > Odpowiadając na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.

    Pytam o konkrety a nie lanie wody