PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile przedstawiciel z branży budowlanej

  • 1. Data: 2005-08-18 15:15:54
    Temat: Ile przedstawiciel z branży budowlanej
    Od: "konop" <d...@e...pl>

    Witam
    W przyszłym tygodniu wybieram się na rozmowę do firmy z branży budowlanej,
    lidera w swojej dziedzinie na stanowisko przedstawiciela handlowego ds.
    sieci.
    Czy mógłby mi ktoś pomóc , ile mam krzyknąć jeżeli się mnie spytają ile
    chciałbym zarabiać?
    Charakter pracy :
    klienci - wyłącznie sieci handlowe, obszar - 3 duże województwa na południu
    Polski, w ogłoszeniu pisało że zarobki uzależnione od wyników (ale to reguła
    w tej branży)
    Dodam też że pracuje obecnie też jako przedstawiciel regionalny (3 lata) ,
    też wyłącznie sieci handlowe, lecz w troche innej branży (ale nie spożywka)
    Jak padnie pytanie o pensję myślałem o kwocie 2000 netto + prowizja,premia
    zależna od wyników
    czy to mało , dużo ?

    Proszę o opinię i pozdrawiam
    Zimny