PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak pozegnac?

  • 1. Data: 2005-08-18 11:01:27
    Temat: Jak pozegnac?
    Od: Mr V <v...@o...pl>

    Witam,
    Jestem w miare mlodym czlowiekiem :)
    Odchodze z mojej pierwszej pracy, bo dostalem lepsza oferte, chcialbym w
    jakis sposob pozegnac ludzi, z ktorymi przez blisko rok codziennie sie
    widzialem i pracowalem. Ludzie z ktorymi chcialem sie pozegnac siedza w
    dwoch pokojach.
    Moje pytanie: jak to zrobic? Myslalem zeby cos kupic?
    Macie jakies pomysly co by bylo odpowiednie? No i w jaki sposob to
    przeprowadzic?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-18 11:04:04
    Temat: Re: Jak pozegnac?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-08-2005 o 13:01:27 Mr V <v...@o...pl> napisał:

> [...]
    > Odchodze z mojej pierwszej pracy, bo dostalem lepsza oferte, chcialbym w
    > jakis sposob pozegnac ludzi, z ktorymi przez blisko rok codziennie sie

    Rok i nie wiesz, co by im sprawiało przyjemność? to skąd _my_ mamy
    wiedzieć?

  • 3. Data: 2005-08-18 11:08:35
    Od: "Darek" <p...@p...pl>

    Mozesz urzadzic domowke,albo zaprosic ludzi do pubu. W mojej robocie tak sie
    ludzie zegnali. Ewentualnie jak szef pozwoli moze jakies male party w firmie
    w piatek po pracy.

  • 4. Data: 2005-08-18 11:34:13
    Od: Mr V <v...@o...pl>

    Tomasz Płókarz napisał(a):

    > Rok i nie wiesz, co by im sprawiało przyjemność? to skąd _my_ mamy
    > wiedzieć?

    No wlasnie nie wiem, wkoncu tylko z nimi pracowalem, a nie mieszkalem,
    pozatym nie zamierzam kupowac czegos kazdemu z osobna.
    Myslalem o jakims czyms. ;) W innych krajach takim prezentem moglby byc
    kosz owocow, a w polsce?

  • 5. Data: 2005-08-18 11:35:41
    Od: Mr V <v...@o...pl>

    Darek napisał(a):
    > Mozesz urzadzic domowke,albo zaprosic ludzi do pubu. W mojej robocie tak sie
    > ludzie zegnali. Ewentualnie jak szef pozwoli moze jakies male party w firmie
    > w piatek po pracy.

    Przyjecia nie wchodza niestety w gre, raz ze nie chce za bardzo, a drugi
    raz ze po pracy kazdy ma wlasne sprawy, dom, dzieci, dziewczyna :]
    Szef raczej nie pozwoli na party :(

  • 6. Data: 2005-08-18 11:37:02
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    Mr V <v...@o...pl> wrote:
    > Myslalem o jakims czyms. ;) W innych krajach takim prezentem moglby
    > byc kosz owocow, a w polsce?

    w Anglii opuszczający pracę zaprasza ostatniego dnia wszystkich do pubu
    po pracy. Zaprasza już kilka dni wcześniej, żeby sobie mogli zaplanować
    wieczór.

    B.

  • 7. Data: 2005-08-18 11:45:58
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik Mr V napisał:

    > Przyjecia nie wchodza niestety w gre, raz ze nie chce za bardzo, a drugi
    > raz ze po pracy kazdy ma wlasne sprawy, dom, dzieci, dziewczyna :]
    > Szef raczej nie pozwoli na party :(

    to może pozwoli na krótkie 10-15 minutowe spotkanie w sali
    konferencyjnej? w zalezności od pracy(i szefa;)) albo częstuje się czymś
    słodkim(ciasto, ciastka) lub kubeczkiem (no chyba, że kieliszki są)
    jakiegoś dobrego(co nie jest równoznaczne z drogim) wina.
    może właśnie tak?

    papatki
    kanta
    --
    czy to nie czas na małe conieco?
    tak to jest właśnie ten czas..

  • 8. Data: 2005-08-18 11:56:38
    Od: Mr V <v...@o...pl>

    > [...] albo częstuje się czymś
    > słodkim(ciasto, ciastka) lub kubeczkiem (no chyba, że kieliszki są)
    > jakiegoś dobrego(co nie jest równoznaczne z drogim) wina.
    > może właśnie tak?
    Oo o takie cos mi chodzilo, cos jeszcze oprocz ciasta mozna dac?
    W jaki sposob to zrobic? Normalnie do kazdego podejsc i wreczyc ciastko
    na talerzyku?

  • 9. Data: 2005-08-18 12:02:46
    Od: gromax <g...@N...interia.pl>

    .
    > Moje pytanie: jak to zrobic? Myslalem zeby cos kupic?
    > Macie jakies pomysly co by bylo odpowiednie? No i w jaki sposob to
    > przeprowadzic?
    najprostrze - wysyłasz do wszystkich maila o treści:
    "kochani współpracownicy, dzięki za cały rok który udało nam sie razem
    spędzić. Mam nadzieję, że uda mi się zatrzeć wszystkie moje wpadki
    lampką (bez)alkoholowego szampana wymieszanego z sokiem pomidorowym i
    szarlotką mojej własnej produkcji (wprost proporcjonalnej do sposobu
    mojej pracy) w piątek, duża sala konferencyjna (w domyśle kuchnia) godz
    12:28.
    pozdrawiam
    zrozpaczony opuszczeniem was"

    albo cos podobnego ;)

    > Pozdrawiam
    gro

  • 10. Data: 2005-08-18 12:06:43
    Od: Kanta <k...@n...onet.pl>

    Użytkownik Mr V napisał:

    > Oo o takie cos mi chodzilo, cos jeszcze oprocz ciasta mozna dac?

    może kilka rodzajów ciast(takie,kóre sie kupuje na wagę a potem trza
    samemu pokroić na kawałki bo nie podejrzewam, że będziesz coś piekł) lub
    ciastka (kupowane na sztuki) lub ciasteczka (coś jak rożki czy małe
    francuskie).
    oprócz ciatek to można jeszcze zrobić sałatkę owocową albo galaretkę
    róznokolorową, ale to uż zależy od atmosfery w firmie i stosunków
    pomiedzy pracownikami, wariacje ciastowe wydaja mi się najbardziej
    neutralne.

    > W jaki sposob to zrobic? Normalnie do kazdego podejsc i wreczyc ciastko
    > na talerzyku?

    jeśli nie ma możliwości zebrać wszystkich w jednym pomieszczeniu, w
    którym jest stół, można usiąść i napić się kawy/herbatyto chyba lepszym
    pomysłem będzie przygotowanie talerza z ciastkami, tak by starczyło dla
    wszystkich 'pokojowników' i zanieść go do konkretnego pokoju.

    kanta