PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZy bral ktos udzial w kursach NLP?

  • 1. Data: 2005-08-18 11:05:07
    Temat: CZy bral ktos udzial w kursach NLP?
    Od: "kaka" <c...@w...pl>

    bral ktos udzizal w takich kursach pomaga to cos ?
    w pracy oczywiscie
    jakie sa wasze opinie na temat neurrolingwistyczne programowanie
    w pracy i poszukiwaniu pracy

  • 2. Data: 2005-08-18 11:07:19
    Temat: Re: CZy bral ktos udzial w kursach NLP?
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-08-2005 o 13:05:07 kaka <c...@w...pl> napisał:

    > bral ktos udzizal w takich kursach pomaga to cos ?
    > w pracy oczywiscie
    > jakie sa wasze opinie na temat neurrolingwistyczne programowanie
    > w pracy i poszukiwaniu pracy

    Oczywiście, że pomaga. Gdy szkoła zawiodła, trzeba mieć jakieś inne atuty.

  • 3. Data: 2005-08-18 11:57:41
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "kaka" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > bral ktos udzizal w takich kursach pomaga to cos ?
    > w pracy oczywiscie
    > jakie sa wasze opinie na temat neurrolingwistyczne programowanie
    > w pracy i poszukiwaniu pracy

    proponuję lepiej "absolwent na rynku pracy" albo "autoprezentacja w
    poszukiwaniu pracy", ewent. sesja warsztatowa z assessment center. NLP jest
    dobre, ale mało popularne i przydatne raczej w innych celach.

    pozdr.
    m.

  • 4. Data: 2005-08-18 14:55:20
    Od: "Regi" <r...@r...pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" napisał w wiadomości >
    > proponuję lepiej "absolwent na rynku pracy"

    popieram, nie zaszkodzi a pomóc może - zależy tylko jakie kwalifikacje ma
    prowadzacy :)

    >albo "autoprezentacja w poszukiwaniu pracy", >
    i twoim zadniem w tym szkoleniu nie ma nic z NLP??

    > ewent. sesja warsztatowa z assessment center. >

    zastanawiam się po co? nie ma przecież dobrych / złych zachowań podczas AC z
    założenia - wszystko zależy od tego co mają ocenic asesorzy.

    >NLP jest dobre, ale mało popularne i przydatne raczej w innych celach.>

    Nie twierdzę, że NLP jest lekarstwem na wszystko, ale mając trochę wolenej
    kasy, warto zainwestować ją w taki właśnie kurs/ szkolenie.
    Trudno nie zgodzić się z faktem, że w poszukiwaniu pracy potrzebny jest
    optymizm, przekonanie o swoich możliwościach i odpowiedni sposób
    prezentacji. Odpowiedni kurs NLP taki efekt zapewni. Więc czy warto?

    Szkolenia ogólnie nie są tanie, tym bardziej dla bezrobotnego. Warto
    zastanowić się dobrze co chcemy osiągnąć po szkoleniu, czego chcemy się
    nauczyć? Jeśli wiemy czego chcemy to oprócz dobrego szkolenia na pewno uda
    się zanleźć dobrą pracę :)

    pozdrawiam
    Regi

  • 5. Data: 2005-08-18 15:10:47
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Regi" <r...@r...pl> napisał w wiadomości

    > i twoim zadniem w tym szkoleniu nie ma nic z NLP??
    W każdym szkoleniu, ba, w codziennym życiu są elementy NLP i różnego typu
    kotwiczenia.

    > zastanawiam się po co? nie ma przecież dobrych / złych zachowań podczas AC
    > założenia - wszystko zależy od tego co majš ocenic asesorzy.
    Warto jednak wiedzieć z czym się to je.

    > Nie twierdzę, że NLP jest lekarstwem na wszystko, ale majšc trochę wolenej
    > kasy, warto zainwestować jš w taki właœnie kurs/ szkolenie.
    To może w coś, co podniesie kompetencje przyszłego pracownika? Ot, chociażby
    kurs obsługi kasy fiskalnej albo kreatywnego myślenia albo "księgowości dla
    nie-księgowych"

    > Trudno nie zgodzić się z faktem, że w poszukiwaniu pracy potrzebny jest
    > optymizm, przekonanie o swoich możliwoœciach i odpowiedni sposób
    > prezentacji. Odpowiedni kurs NLP taki efekt zapewni. Więc czy warto?
    Z tego punktu widzenia to warto. Jednak w hierarchii cech koniecznych przy
    szukaniu pracy np. optymizm plasuje się raczej nisko. Prezentacji lepiej
    nauczyć się na szkoleniu poświęconemu tylko prezentacji czy też
    autoprezentacji, a przekonania o własnych możliwościach ani poczucia własnej
    wartości nie zbuduje żaden kurs.

    > Szkolenia ogólnie nie sš tanie, tym bardziej dla bezrobotnego. Warto
    > zastanowić się dobrze co chcemy osišgnšć po szkoleniu, czego chcemy się
    > nauczyć? Jeœli wiemy czego chcemy to oprócz dobrego szkolenia na pewno
    uda
    > się zanleŸć dobrš pracę :)

    Różnie z tym bywa. Nie będę polemizował. Mam tylko prośbę o zmianę strony
    kodowej.

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2005-08-18 15:38:23
    Temat: Re: CZy bral ktos udzial w kursach NLP? [ot]
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 18-08-2005 o 17:10:47 Maciek Sobczyk
    <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał:

    > Różnie z tym bywa. Nie będę polemizował. Mam tylko prośbę o zmianę strony
    > kodowej.

    Inicjator wątku napisał w HTMLu, Ty odpowiedziales w win-1250, Regi ma tez
    zle skonfigurowany czytnik i nie wiem co zrobił, a Twoj post na ktory
    niniejszym odpowiadam, jest pierwszym prawidłowym w tym wątku, pomijając
    oczywiście moje posty :>

  • 7. Data: 2005-08-18 15:43:16
    Od: Arek <f...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2005 13:05:07 +0200, "kaka" <c...@w...pl>
    napisał(a):

    >bral ktos udzizal w takich kursach pomaga to cos ?
    >w pracy oczywiscie
    >jakie sa wasze opinie na temat neurrolingwistyczne programowanie
    >w pracy i poszukiwaniu pracy

    Witam !!!

    Jakie sa ceny takiego kursu....jak to wyglada ze strony finansowej ?

    Arek

  • 8. Data: 2005-08-18 21:24:53
    Od: "krs" <qweds -@- o2.pl>

    A jakie szkolenie polecacie?
    Ja zastanawialem sie nad A. Batko albo PINLP (chodzi o Warszawe).
    Batko jest znany ale tez chyba troszke przereklamowany nie wiem czy
    rzeczywiscie nauczy tego czego powinien.
    Moze ktos byl na jednym z jego szkolen i moze cos powiedziec na ten temat.

  • 9. Data: 2005-08-19 07:12:33
    Od: "Lukasz Stela" <l...@p...onet.pl>

    Brałem udział w dwudniowym kursie w Krakowie.
    Mnie przydał się w negocjacjach. Opanowałem kilka sztuczek. Głównie chodzi o sztukę
    przekonywania.niu pracy

  • 10. Data: 2005-08-20 13:21:22
    Od: "Romek" <p...@p...net.pl>

    Witam,
    A mozesz napisac cos wiecej o tym szkoleniu i kto je organizował.
    Szukam tez dobrego szkolenia w Krakowie z negocjacji.
    Pozdrawiam,
    Romek Bieda