PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca klienta - kto to?

  • 1. Data: 2005-08-18 14:28:41
    Temat: Doradca klienta - kto to?
    Od: "Clavell" <c...@v...pl>

    Czym sie zajmuje osoba na stanowisku doradcy klienta? czy jest to praca w
    biurze czy poza?

  • 2. Data: 2005-08-18 14:35:58
    Temat: Re: Doradca klienta - kto to?
    Od: Zbyszek Tuźnik <d...@b...pl>

    Clavell napisał(a):
    > Czym sie zajmuje osoba na stanowisku doradcy klienta?

    "Doradzaniem" klientowi w dokonaniu właściwego[1] wyboru.

    czy jest to praca w
    > biurze czy poza?

    Zależy od branży, firmy i klienta.

    Zbyszek

    [1] Wybór najlepszy to taki, na którym firma zarobi najwięcej dobrze
    jest jeśli zaspokaja też potrzeby klienta. - Wiem, przesadzam.

  • 3. Data: 2005-08-18 14:37:15
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-08-18, Clavell <c...@v...pl> wrote:
    > Czym sie zajmuje osoba na stanowisku doradcy klienta?
    Doradzaniem klientowi, jak sama nazwa mówi. Czasem doradza klientowi
    jak klient ma zrobić sobie dobrze, a czasem jak klient ma zrobić firmie
    dobrze. Zależy od branży i doradcy.

    > czy jest to praca w biurze czy poza?
    To zależy, czy doradca jest osobisty, czy nie.

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Proszę się nie czepiać - precyzyjna odpowiedź na precyzyjnie zadane
    pytanie :>
    --
    Statek żeglował po wzburzonym moczu
    /anonimowa litrówka/

  • 4. Data: 2005-08-19 18:16:19
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    19.08.2005 # 20:10:59, a...@n...pl napisał:

    > [wycięty tekst]

    Jesteś niereformowalny :P ;) - zacznij pisać pod, a nie nad cytowanym
    tekstem i wycinaj zbędne linijki tekstu. Tak jest lepiej:

    <przykład>

    no już dobrze... uzasadniam...
    </przykład>

    Prawda, że fajnie się czyta ?
    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-08-19 19:10:59
    Od: <a...@n...pl>

    na ogół jest to praca w terenie, ale niekoniecznie - może być też
    telemarketing.
    Musisz podać wiecej szczegółóe - jaka firma?

    Asia

  • 6. Data: 2005-08-20 16:57:23
    Od: cartman <""cartman\"@@@neostrada.pl">

    Clavell napisał(a):
    > Czym sie zajmuje osoba na stanowisku doradcy klienta? czy jest to praca w
    > biurze czy poza?

    ja bylem na rozmowie w spr. pracy na takim stanowisku i sie okazalo, ze
    to byla akwizycja.
    firma ponoc byla hurtownia akcesoriow do telefonow komorkowych.

  • 7. Data: 2005-08-22 11:11:27
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > na ogół jest to praca w terenie, ale niekoniecznie - może być też
    > telemarketing.
    > Musisz podać wiecej szczegółóe - jaka firma?

    Doradca klienta to stanowisko, którego nazwa nie rozstrzyga, czy jest to
    praca stacjonarna czy w terenie. Oś, tworząca szkielet takiego stanowiska,
    to "doradzanie klientom". Od osi mogą odchodzić odnogi jak np.
    telemarketing, pozyskiwanie klientów, sprzedaż, ale zgodnie z nazwą,
    priorytetowym obowiązkiem jest doradzanie (nie doradztwo).

    Doradca klienta np. informuje o nowościach w ofercie, doradza, która oferta
    jest najlepsza dla klienta, dokonuje bieżącej obsługi klienta związanej z
    korzystaniem przez klienta z produktów lub usług firmy. Jak od każdej
    reguły, tu też istnieją odstępstwa. Może się zdarzyć, że pracodawca pod
    pojęciem DC rozumie pracę repa. Drugie odstępstwo - w branży produktów lub
    usług wysoce rozwiniętych i IT doradca klienta ma znaczenie bardzo
    marginalne, o ile nie jest całkowicie zastąpiony przez wdrożeniowców,
    product/project managerów lub, wynikające z procedur, elektroniczne media
    obsługi klienta.

    pozdr.
    m.