PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca uszlachetnia...

  • 31. Data: 2007-03-19 21:32:13
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Immona <c...@n...gmailu> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:etmov4$f41$...@i...gazeta.pl...

    > Skad ten pomysl, ze to trzeba rozpatrywac w relacji do spoleczenstwa?
    > Oba wymienione przez Ciebie uczucia nie graja waznej roli w moim zyciu,
    > a w cieszeniu sie/meczeniu sie praca/odpoczynkiem liczy sie zupelnie cos
    > innego.
    >
    > I.
    > --
    > http://nz.pasnik.pl
    > mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533

    Bo mieszkasz "zadziwiająca istoto" w Nowej Zelandii... ;)

    Więc zdradź nam co cię o tajemnicza "himero mirabilis" uszczęśliwia!?
    [jeśli nie lenistwo]? ;)

  • 32. Data: 2007-03-19 23:41:45
    Od: "Bzyko" <m...@o...pl>

    przestan pieprzyc z tym zaprogramowaniem :)

    To ze Ty masz/miales taki problem nie znaczy ze wszyscy tak maja

    ja tez go mam ale daj zyc innym i zacznij widziec szerzej bo nadal jestes
    zaprogramowany

  • 33. Data: 2007-03-19 23:53:49
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Bzyko <m...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:etn79e$t9d$...@n...news.tpi.pl...
    > przestan pieprzyc z tym zaprogramowaniem :)
    >
    > To ze Ty masz/miales taki problem nie znaczy ze wszyscy tak maja
    >
    > ja tez go mam ale daj zyc innym i zacznij widziec szerzej bo nadal jestes
    > zaprogramowany

    Wkurza cię coś?
    To sam masz problem... ;)

  • 34. Data: 2007-03-20 02:07:11
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:etm6ir$t1k$2@news.onet.pl Tomek <t...@v...pl>
    pisze:

    > jeszcze mnie do reszty nie poj... żeby cudze marzenia realizować,
    Ba, i cóż właściwie z tego? Ciebie nie poj**ało, a Bylejakiego tak.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2007-03-20 06:10:06
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Sky napisał(a):
    > Użytkownik Etanol <X...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:etmicn$heq$...@a...icm.edu.pl...

    > szczęścia

    > No i...? ;)

    łezka w oku się kręci, tak było pięknie. ;)

    a teraz obszarnicy jadą po nas !

    E.

  • 36. Data: 2007-03-20 06:11:24
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Sky wrote:

> [...]
    >

    > Bo mieszkasz "zadziwiająca istoto" w Nowej Zelandii... ;)
    >
    > Więc zdradź nam co cię o tajemnicza "himero mirabilis" uszczęśliwia!?

    Miejsce zamieszkania ma niewiele do rzeczy, a jesli chcesz sie popisywac
    kwiecistymi obcojezycznymi wyrazeniami, to najpierw opanuj ich poprawna
    pisownie.

    Co mnie uszczesliwia w zwiazku z praca/lenistwem? Satysfakcja z
    wykorzystywania swoich umiejetnosci i osiagania w czyms bieglosci oraz
    zwiazana z tym stymulacja intelektualna (lub inna). To sie tyczy zarowno
    czynnosci spotykanych w pracy, jak i wykonywanych w ramach odpoczynku
    czy hobby.

    W zwiazku z praca uszczesliwiaja mnie takze pieniadze, a konkretnie
    pewne rzeczy, ktore mozna za nie kupic. Gdzies tam w watku pisales, ze
    mozna wszystko stracic i to prawda i kazdy kiedys umrze, ale dopoki
    zyjemy, to pewne doswiadczenia, choc same sa przemijalne, zmieniaja
    czlowieka i go na stale wzbogacaja przyczyniajac sie do trwalego dobrego
    samopoczucia, a wspomnien sie nie traci tak latwo jak majatku. Niektore
    z takich doswiadczen, ktore sa bardzo wysoko na mojej liscie, wymagaja
    pieniedzy - np. podroze po swiecie, wydarzenia kulturalne, dobre
    jedzenie itp., zeby wymienic tylko te najprostsze.

    W kazdym razie, wiekszosc ludzi pracuje, zeby zaspokoic _swoje_ potrzeby
    - od tych biologicznych po te wyzsze.

    I.

  • 37. Data: 2007-03-20 06:24:40
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Immona napisał(a):

    > W kazdym razie, wiekszosc ludzi pracuje, zeby zaspokoic _swoje_ potrzeby
    > - od tych biologicznych po te wyzsze.
    >
    > I.

    A więc jak to u mnie wygląda, na najbliższe 20 lat
    mam zapewniony cel do zaspokojenia, spłacić mieszkanie
    i to musimy zrobić wspólnie z żoną, z jednej pensji nie
    da rasy się utrzymać, rata to jakieś 3/4 wypłaty.

    Wtedy dopiero pomyślimy o potomstwie, jak się trochę odchowa
    to będę mógł zwiedzać świat czyli za jakieś 25-30 lat

    Takie są moje perspektywy na dzień dzisiejszy.

    E.

  • 38. Data: 2007-03-20 06:59:03
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sky napisał(a):

> [...]
    > [po prostu dajesz sobą manipulować społecznym stereotypom i tzw. urban
    > legends] co sugeruje brak wolności wewnętrznej -realnej osobowej
    > niezależności.
    > Jak będziesz tą analizkę chciał pociagnąć to służę...choć wątpię czy tak od
    > razu zdecydujesz się cały ten paskudny "układ" w jaki nas wrodzono zobaczyć
    > i wyrwać z tego bagienka...najpewniej zaczniesz się kłócić że jesteś jednak
    > "panem samego siebie" i jeśli zechcesz to się będziesz potrafił
    > przeciwstawić [owym społecznym stereotypom] ;)

    za przeproszeniem to weź Pan przestań pierd....., bo takie teorie to se
    możesz w "Fakcie" publikować.

  • 39. Data: 2007-03-20 07:03:15
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sky napisał(a):

    > Oj nie można się chyba już bardziej mylić...! ;)
    > Co to za "kruche" szczęście które zależy od czyjegoś widzimisię że jesteś
    > lub nie mu przydatny...że mu czymś "usłużysz"? Przecież to danie komuś prawa
    > absolutnej władzy nad sobą...jedno wielkie pole do czyjejś tobą
    > manipulacji... ;)

    Nie wiem czy zauważyłeś ale większość osób samotnych popada w depresje i
    inne tym podobne bo czuje się nikomu nie potrzebnym.

    p.s Przestań tworzyć jakieś "teorie", które nie wiele mają wspólnego z
    życiem.

  • 40. Data: 2007-03-20 07:07:49
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Jotte napisał(a):

    > Ba, i cóż właściwie z tego? Ciebie nie poj**ało, a Bylejakiego tak.

    W sumie to nic ale jak czytam wypociny Bylejakiego to mi ciśnienie
    skacze i musze dać upust.