PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca uszlachetnia...

  • 1. Data: 2007-03-19 13:42:19
    Temat: Praca uszlachetnia...
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    ...lenistwo uszczęśliwia...?

    Wolicie poczucie swej szlachetnej "wartości" dla społeczeństwa czy szczęścia
    płynącego z niezależności od społecznych oczekiwań? ;D

  • 2. Data: 2007-03-19 13:51:13
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: Any User <z...@u...pl>

    > ...lenistwo uszczęśliwia...?
    >
    > Wolicie poczucie swej szlachetnej "wartości" dla społeczeństwa czy szczęścia
    > płynącego z niezależności od społecznych oczekiwań? ;D

    Lenistwo uszczęśliwia, ale tylko mało ambitnych i/lub mało zdolnych.
    Ambitny pracownik lubi pracować i poświęcać się dla realizacji marzeń
    swoich i swojego pracodawcy.

    --
    Jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2007-03-19 14:00:46
    Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Lenistwo uszczęśliwia, ale tylko mało ambitnych i/lub mało zdolnych.
    > Ambitny pracownik lubi pracować i poświęcać się dla realizacji marzeń
> [...]

    O kurwa!
    :-))
    Aleś mnie zażył.

    ett

  • 4. Data: 2007-03-19 14:22:31
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik eTaTa <e...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etm4ve$o4j$...@n...onet.pl...

    > Użytkownik "Any User" <z...@u...pl> napisał w wiadomości

    > szczęścia

    > O kurwa!
    > :-))
    > Aleś mnie zażył.

    a fe!... choć się ciśnie na usta ciśnie... ;P

    "Ambltny", "lubi pracować", "poświęcać się",
    "marzenia swoje i swojego pracodawcy"
    ...szczególnie mnie "zachwyciły"! ;P

  • 5. Data: 2007-03-19 14:26:30
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sky napisał(a):
    > ...lenistwo uszczęśliwia...?

    e chyba nie do końca tak jest, a już na pewno nie wszystkich i nie zawsze.

  • 6. Data: 2007-03-19 14:27:45
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Any User napisał(a):

    > Ambitny pracownik lubi pracować i poświęcać się dla realizacji marzeń
    > swoich i swojego pracodawcy.

    jeszcze mnie do reszty nie poj... żeby cudze marzenia realizować, poza
    oczywiście najbliższymi członkami mojej rodziny.

  • 7. Data: 2007-03-19 14:27:51
    Od: tomekk <"kooll[spam]"@wp.pl>

    Any User napisał(a):

    > Ambitny pracownik lubi pracować i poświęcać się dla realizacji marzeń
    > swoich i swojego pracodawcy.

    Poświęcać się dla realizacji marzeń swojego pracodawcy ?? Chyba raczej
    niefortunne swormułowanie :)

    Poświęcać się można, ale dla korzyści jakie płyną z pracy: rozwój
    osobisty, pensja i itd.

  • 8. Data: 2007-03-19 14:31:00
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 19-03-2007 o 15:27:51 tomekk <"kooll[spam]"@wp.pl> napisał(a):

    > niefortunne swormułowanie :)

    10/10 (ale niewieże, rze to zamieżone)

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 9. Data: 2007-03-19 14:34:08
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Tomek <t...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etm6gg$t1k$...@n...onet.pl...

    > e chyba nie do końca tak jest, a już na pewno nie wszystkich i nie zawsze.

    jak ktoś nie potrafi się "urwać" ze smyczy własnego zaprogramowania to i nie
    potrafi... ;)

  • 10. Data: 2007-03-19 14:34:44
    Od: tomekk <"kooll[spam]"@wp.pl>

    Sky napisał(a):
    > ...lenistwo uszczęśliwia...?
    >
    > Wolicie poczucie swej szlachetnej "wartości" dla społeczeństwa czy szczęścia
    > płynącego z niezależności od społecznych oczekiwań? ;D

    Każda "wybitna" jednostka działa wbrew społecznym oczekiwaniom.
    Przykłady: Einstain (najgorszy uczeń w klasie), Edison (ponad 2000 prób
    z żarówkami) - wszyscy mówili żeby dał sobie spokój. Lance Amstrong,
    kolarz u którego wykryto raka, mimo to wygrywał wyścigi. Roger Bunister
    - wszyscy twierdzili, że przebiegnięcie 1 mili poniżej 4 minut jest nie
    możliwe. A jednak dokonał tego. I wielu wielu innych...

    Powyższe przykłady świadczą, że społeczne oczekiwania są raczej
    przeszkoda na drodze do szczęścia. Czy chcemy być tacy jak wszyscy ??

    pzdr Tomekk