PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doradca zawodowy - czyli dylematy gdy pojawi się nowa oferta pracy

  • 1. Data: 2007-03-19 13:33:13
    Temat: Doradca zawodowy - czyli dylematy gdy pojawi się nowa oferta pracy
    Od: "Sławek K" <r...@g...pl>

    Czy to co napiszę będzie odkrywcze? Pracuje w branży IT i nagle
    otrzymuję ofertę przejścia do innej firmy i zaczyna mi sie gotować w
    głowie:
    czy powinienem rozpocząć -nowy skok gdy w obecnej jestem 9 mies (we
    wcześniejszej - ponad 5 lat).
    obecna firma - prywatny kapitał polski
    nowa - wielka polska firma państwowa

    I w tym miejscu powinienem zacząć wyliczać za i przeciw
    zarobki, postrzeganie jako jumpera, nowe inne środowisko?

    Jak Wy sobie z tym radzicie? Jakie możecie mieć rady?
    Może doradca zawodowy?

    pozdr

  • 2. Data: 2007-03-19 15:58:31
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Sławek K" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > nowa - wielka polska firma państwowa

    Kwestia indywidualna.
    Dla mnie państwowa firma nie ma żadnych zalet, więc wybór byłby bardzo
    prosty.

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 3. Data: 2007-03-19 22:06:07
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Sławek K wrote:

    > nowa - wielka polska firma państwowa
    >
    > I w tym miejscu powinienem zacząć wyliczać za i przeciw
    > zarobki, postrzeganie jako jumpera, nowe inne środowisko?

    z tej wielkiej panstwowej firmy juz raczej nigdzie nie
    przeskoczysz wiec postrzeganiem jako jumpera bym sie nie przejmowal