PracaGrupypl.praca.dyskusjePraca uszlachetnia... › Re: Praca uszlachetnia...
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.sci.psychologia
    Subject: Re: Praca uszlachetnia...
    Date: Tue, 20 Mar 2007 18:11:24 +1200

    Sky wrote:

    > Użytkownik Immona <c...@n...gmailu> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:etmov4$f41$...@i...gazeta.pl...
    >

    > Bo mieszkasz "zadziwiająca istoto" w Nowej Zelandii... ;)
    >
    > Więc zdradź nam co cię o tajemnicza "himero mirabilis" uszczęśliwia!?
    > [jeśli nie lenistwo]? ;)

    Miejsce zamieszkania ma niewiele do rzeczy, a jesli chcesz sie popisywac
    kwiecistymi obcojezycznymi wyrazeniami, to najpierw opanuj ich poprawna
    pisownie.

    Co mnie uszczesliwia w zwiazku z praca/lenistwem? Satysfakcja z
    wykorzystywania swoich umiejetnosci i osiagania w czyms bieglosci oraz
    zwiazana z tym stymulacja intelektualna (lub inna). To sie tyczy zarowno
    czynnosci spotykanych w pracy, jak i wykonywanych w ramach odpoczynku
    czy hobby.

    W zwiazku z praca uszczesliwiaja mnie takze pieniadze, a konkretnie
    pewne rzeczy, ktore mozna za nie kupic. Gdzies tam w watku pisales, ze
    mozna wszystko stracic i to prawda i kazdy kiedys umrze, ale dopoki
    zyjemy, to pewne doswiadczenia, choc same sa przemijalne, zmieniaja
    czlowieka i go na stale wzbogacaja przyczyniajac sie do trwalego dobrego
    samopoczucia, a wspomnien sie nie traci tak latwo jak majatku. Niektore
    z takich doswiadczen, ktore sa bardzo wysoko na mojej liscie, wymagaja
    pieniedzy - np. podroze po swiecie, wydarzenia kulturalne, dobre
    jedzenie itp., zeby wymienic tylko te najprostsze.

    W kazdym razie, wiekszosc ludzi pracuje, zeby zaspokoic _swoje_ potrzeby
    - od tych biologicznych po te wyzsze.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533