PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca uszlachetnia...

  • 21. Data: 2007-03-19 17:38:36
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Any User <z...@u...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etm72l$611$...@o...icpnet.pl...

    > Ale ja napisałem wyraźnie: ambitny. A do tego patrzący w przyszłość.
    >
    > Ważna jest nie tylko sytuacja obecna, ale też to, co nas motywuje do
    > pracy. Jeśli np. pracodawca marzy o jachcie, to po jego spełnieniu,
    > również marzenia pracowników mogą się spełnić. Wszystko zależy jedynie
    > od ich uczciwej, ciężkiej pracy i poświęcenia.

    g...prawda.
    Możesz tyrać latami a tu jakaś obsuwa na giełdzie, recesja, zła lokata, bank
    zażąda natychmiastowej spłaty kredytu, deweloper cię wyjaji, firma
    zbankrutuje, żona się zbiesi[pozna młodszego] itp, itd...i masz po jachcie
    czy innych marzeniach życia... ;)

    Bądź ambitny. Patrz w przyszłość...tyle że to może mocno nie wystarczyć...
    ;P

  • 22. Data: 2007-03-19 17:48:04
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    http://www.socjalizm.info/pliki/plakaty/img29.htm

    http://www.socjalizm.info/pliki/plakaty/img32.htm

    http://www.socjalizm.info/pliki/plakaty/img35.htm

    http://www.socjalizm.info/pliki/plakaty/img38.htm

    http://www.socjalizm.info/pliki/plakaty/img42.htm

    http://www.socjalizm.info/pliki/plakaty/img51.htm

    http://www.socjalizm.info/pliki/plakaty/img57.htm

  • 23. Data: 2007-03-19 18:48:41
    Od: ek <e...@g...pl>

    Dnia 19-03-2007 o 14:51:13 Any User <z...@u...pl> napisał:

    > Lenistwo uszczęśliwia, ale tylko mało ambitnych i/lub mało zdolnych.
    > Ambitny pracownik lubi pracować i poświęcać się dla realizacji marzeń
    > swoich i swojego pracodawcy.

    u Ciebie pracownik i pracodawca brzmi jak niewolnik i wlasciciel

  • 24. Data: 2007-03-19 18:53:10
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sky napisał(a):

    > Zgoda zgoda...[nie ma nic bardziej męczącego niż przydługi odpoczynek] tyle
    > że radość to nie efekt pracy lub jej braku...ale pełnego zaangażowania w to
    > co się aktualnie robi/nierobi... ;)

    chyba szczęście to nie efekt tego że się robi, tylko raczej to że co się
    zrobi będzie komuś przydatne, będzie czemuś służyło. Czyli nie praca
    dla samej pracy, tylko praca po to żeby coś stworzyć, coś zrobić i
    poczuć że się zrobiło "dobrą robotę".

  • 25. Data: 2007-03-19 18:54:37
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Sky napisał(a):

    > szczególnie jak je w praktyce sobą potwierdzasz... ;)

    tak? ja jakoś tego nie widzę, może mi to wyjaśnisz bo bardzo chciałbym
    wiedzieć.

  • 26. Data: 2007-03-19 18:58:15
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Any User napisał(a):

> [...]

    > pracy. Jeśli np. pracodawca marzy o jachcie, to po jego spełnieniu,
    > również marzenia pracowników mogą się spełnić.

    Względnie pracodawca zacznie marzyć o nowym domku w górach.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 27. Data: 2007-03-19 19:06:38
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Tomek <t...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etmm6l$i1c$...@n...onet.pl...

> [...]
    > zrobi będzie komuś przydatne, będzie czemuś służyło. Czyli nie praca
    > dla samej pracy, tylko praca po to żeby coś stworzyć, coś zrobić i

    Oj nie można się chyba już bardziej mylić...! ;)
    Co to za "kruche" szczęście które zależy od czyjegoś widzimisię że jesteś
    lub nie mu przydatny...że mu czymś "usłużysz"? Przecież to danie komuś prawa
    absolutnej władzy nad sobą...jedno wielkie pole do czyjejś tobą
    manipulacji... ;)

  • 28. Data: 2007-03-19 19:07:38
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Etanol <X...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etmicn$heq$...@a...icm.edu.pl...

    > http://www.socjalizm.info/pliki/plakaty/img29.htm

> [...]

    No i...? ;)

  • 29. Data: 2007-03-19 19:16:45
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Tomek <t...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etmm9b$i1c$...@n...onet.pl...

    > tak? ja jakoś tego nie widzę, może mi to wyjaśnisz bo bardzo chciałbym
    > wiedzieć.

    Samo używanie przez ciebie określenia "lenistwo" jako pejoratywnie
    zabarwionego terminu dezawuującego czyjąś "naganną nieprzydatność społeczną"
    wskazuje iż jesteś "zaprogramowany" na bycie "społecznie użytecznym"...czyli
    że nie jesteś "podmiotem społeczeństwa" ale "przedmiotem jego oddziaływania"
    [po prostu dajesz sobą manipulować społecznym stereotypom i tzw. urban
    legends] co sugeruje brak wolności wewnętrznej -realnej osobowej
    niezależności.
    Jak będziesz tą analizkę chciał pociagnąć to służę...choć wątpię czy tak od
    razu zdecydujesz się cały ten paskudny "układ" w jaki nas wrodzono zobaczyć
    i wyrwać z tego bagienka...najpewniej zaczniesz się kłócić że jesteś jednak
    "panem samego siebie" i jeśli zechcesz to się będziesz potrafił
    przeciwstawić [owym społecznym stereotypom] ;)

    Więc?
    :)

  • 30. Data: 2007-03-19 19:40:15
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Sky wrote:

    > ....lenistwo uszczęśliwia...?
    >
    > Wolicie poczucie swej szlachetnej "wartości" dla społeczeństwa czy szczęścia
    > płynącego z niezależności od społecznych oczekiwań? ;D

    Skad ten pomysl, ze to trzeba rozpatrywac w relacji do spoleczenstwa?
    Oba wymienione przez Ciebie uczucia nie graja waznej roli w moim zyciu,
    a w cieszeniu sie/meczeniu sie praca/odpoczynkiem liczy sie zupelnie cos
    innego.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533