PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca uszlachetnia...

  • 111. Data: 2007-03-22 23:06:35
    Temat: Re: Praca uszlachetnia...
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

    > Nie o to chodzi, dokładnie przez 8 lat wynagrodzenie zasadnicze
    > się nie zmieniło, kiedyś obiecywali awanse podwyżki ale w takie bajki
    > to ja nie wierze, kiedyś była premia praktycznie wielkości wypłaty
    > wypłacana co miesiąc, wszystko na papierze żadna lewizna.
    > W tej chwili żadnej premii, a roboty 3 razy tyle, pytanie dlaczego tak
    > się zmieniło? czy pracodawca pazerny? czy go nie stać?
    > wszelkie awanse są ale tylko na papierze a nie na koncie.
    > czy jedynym sposobem dostania większych pieniędzy jest zmiana
    > pracodawcy?

    Pracujesz 8 lat w jednej firmie i do tej pory nie targowaleś się o swoje
    wynagrodzenie? Ile zarabiasz :) ?

  • 112. Data: 2007-03-23 06:18:23
    Od: Etanol <X...@p...fm>

    Kurciok napisał(a):

    > Pracujesz 8 lat w jednej firmie i do tej pory nie targowaleś się o swoje
    > wynagrodzenie? Ile zarabiasz :) ?

    Odpowiedź jest jedna: "Jesteś jednym z najlepiej zarabiających w firmie
    więc czego chce ?"

    To że jakiś gość po szkole chce podłapać doświadczenia i za byle kasę
    będzie pracował to nie jest chyba wyznacznikiem.

    Niedawno była sytuacja że we współpracującej z nami firmie w ciągu
    jednego dnia cały dział złożył wypowiedzenie, zatrudnili nowych
    tańszych bez doświadczenia i współpraca się już nie układa nawet
    branżowej terminologii nie znają, czy to jest rozwiązanie ?

    E.

  • 113. Data: 2007-03-23 08:26:12
    Od: " Nixe" <n...@f...pl>

    X-No-Archive:yes
    W wiadomości <news:eturgg$bof$1@achot.icm.edu.pl>
    Etanol <X...@p...fm> pisze:

> [...]
    > się zmieniło? czy pracodawca pazerny? czy go nie stać?
    > wszelkie awanse są ale tylko na papierze a nie na koncie.

    Jedno proste pytanie - czy ktoś Ci każe tam pracować?

    --
    Nixe

  • 114. Data: 2007-03-23 12:35:22
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

    > Odpowiedź jest jedna: "Jesteś jednym z najlepiej zarabiających w firmie
    > więc czego chce ?"

    Może najwyższa pora aby zacząć robić to samo co oni? Jeśli nie dla nich to
    na własny rachunek.

  • 115. Data: 2007-03-25 08:03:59
    Od: futszaK <f...@g...com>

    On Tue, 20 Mar 2007 12:12:31 +0100, Duch wrote:

    > ok, tzn. slusznie piszesz, ze jesli praca nie przynosi efektu to po co ona?
    > Ale mozna tez pracowac dla samej pracy, oczywiscie efekt mile wskazany,
    > ale sama praca, zajecie sie czyms tez jest wazne. Tak robi czesc emerytow,
    > uprawiaja swoje dzia?eczki bo to im daje przyjemnosc, a ze wyrosnie
    > merchewka
    > i pare kwiatków to dodatkowa przyjemno?ae. Sam ostatnio troche grzebi? w
    > ziemi :)))

    starzejesz się panie :>

    --
    futszaK
    0601061867

  • 116. Data: 2007-03-26 11:15:56
    Od: Daniel Rychcik <m...@s...w.google.pl>

    On 2007-03-19, Any User <z...@u...pl> wrote:
    > Ambitny pracownik lubi pracować i poświęcać się dla realizacji marzeń
    > swoich i swojego pracodawcy.

    Możecie wierzyć lub nie... ale ja go score'uję _DODATNIO_ :-))))

    Daniel
    --
    \ Daniel Rychcik INTEGRAL Science Data Centre, Versoix/Geneve, CH
    \---------------------------------------------------

  • 117. Data: 2007-03-26 14:50:25
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Daniel Rychcik napisał(a):

    > Możecie wierzyć lub nie... ale ja go score'uję _DODATNIO_ :-))))

    Poprawia Ci humor? :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 118. Data: 2007-03-26 16:42:01
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 26 Mar 2007 11:15:56 +0000 (UTC), Daniel Rychcik
    <m...@s...w.google.pl> wklepał(-a):

    >Możecie wierzyć lub nie... ale ja go score'uję _DODATNIO_ :-))))

    W kontekście powyższego posta twój wpis w Organization daje do myślenia. ;)

  • 119. Data: 2007-03-26 19:34:36
    Od: Daniel Rychcik <m...@s...w.google.pl>

    On 2007-03-26, Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> wrote:
    > W kontekście powyższego posta twój wpis w Organization daje do myślenia. ;)

    No tak... :-) hmm... :-) w takiej sytuacji z reguły pisze się coś o
    zaplutym monitorze, czyszczeniu klawiatury z herbaty itp.. Ja dla
    odmiany akurat karmiłem dziecko na ręku - ale skutek ten sam :-))

    Daniel