PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dolce vita... ;)

  • 1. Data: 2007-03-19 11:00:20
    Temat: Dolce vita... ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Włosi więcej odpoczywają niż pracują

    Osiem i pół godziny na sen, półtorej godziny na toaletę, dwie godziny przy
    stole i prawie cztery godziny czasu wolnego - to w sumie szesnaście godzin.
    Pozostałe sześć godzin Włosi poświęcają na pracę zawodową. O danych
    dotyczących rozkładu dnia Włochów poinformował tamtejszy główny urząd
    statystyczny.
    Włoski GUS zebrał dane od ponad 50 tysięcy osób. Uczestnicy ankiety
    odnotowywali swoje codzienne zajęcia, uwzględniając wszystko, cokolwiek
    zajmowało im więcej niż dziesięć minut.

    Występują różnice związane z płcią czy wiekiem. Mężczyźni na przykład mają
    więcej czasu wolnego, ponieważ ich udział w pracach domowych jest we
    Włoszech wciąż symboliczny. Statystyczny Włoch spędza 50 minut dziennie za
    kierownicą, 19 minut idzie na piechotę, 7 minut jedzie autobusem, metrem czy
    tramwajem, a tylko dwie rowerem.

    http://wiadomosci.onet.pl/1504492,69,1,0,120,686,ite
    m.html

    ===
    A wiec wiadomo - Wlosi zyja dluzej, mniej choruja, bo dlugo spia
    i nie przepracowuja sie. Nie musza biegac, pocic sie w silowniach - ich
    zony, czy kochanki sa pelne temperamentu - godzina seksu niweluje kilka
    tysiecy kalorii. Wlosi moga jesc, pic, bawic sie - maja wspanialy klimat,
    piekna muzyke, kulture i ciesza sie zyciem ! Dolce vita !
    ~KACam., 19.03.2007 01:46
    ===
    Bardzo mądry naród !!
    ~a, 19.03.2007 11:19
    ===
    Jestem więc już prawie Włochem... ;)
    ~Sky, 19.032007 12.00

  • 2. Data: 2007-03-19 11:12:24
    Temat: Re: Dolce vita... ;)
    Od: "PN" <s...@l...po>

    Sky<s...@o...pl>

    [...]
    > Jestem więc już prawie Włochem... ;)
    [...]

    Tylko kto za to płaci? ;)

    PN

  • 3. Data: 2007-03-19 11:24:45
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Sky porozsypywal nastepujace haczki:
    > Osiem i pół godziny na sen, półtorej godziny na toaletę, dwie godziny przy
    > stole i prawie cztery godziny czasu wolnego - to w sumie szesnaście godzin.
    > Pozostałe sześć godzin Włosi poświęcają na pracę zawodową.
    No... 8.5+1.5+2 = 16. Doba ma 24 godz. Wiec na prace zostaje nie 6 a 8
    godzin. Biorac pod uwage 40tyg. tydzien pracy to nie bardzo widze w czym
    tu sensacja:/
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-03-19 11:27:22
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik PN <s...@l...po> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etlr5f$leu$...@n...onet.pl...
    > Sky<s...@o...pl>
    >
    > [...]
    > [...]
    >
    > Tylko kto za to płaci? ;)

    Heh...też masz zmartwienia... ;P

  • 5. Data: 2007-03-19 14:09:58
    Od: Andrzej Gradziel <a...@p...pl>

    In pl.praca.dyskusje Sky <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > tysiecy kalorii. Wlosi moga jesc, pic, bawic sie - maja wspanialy klimat,
    > piekna muzyke, kulture i ciesza sie zyciem ! Dolce vita !

    Onetowe ssanie palucha. Roznicy miedzy czasem pracy .pl i Wlochami
    nie dostrzegam, moze poza prawdziwa godzinna przerwa na lunch :-).

    --
    Andrzej Grądziel | gg: 1557202
    "Polska potrzebuje potężnej protekcji, by szczęśliwie po wyjściu z Egiptu

  • 6. Data: 2007-03-19 14:17:22
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:etls2q$oue$1@news.onet.pl...

    Po tym co piszesz, wyraznie widac ze sie nudzisz i ze to szkodzi ;))) :P
    Duch

  • 7. Data: 2007-03-19 14:35:42
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etm62f$ng3$...@a...news.tpi.pl...
    > "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:etls2q$oue$1@news.onet.pl...
    >
    > Po tym co piszesz, wyraznie widac ze sie nudzisz i ze to szkodzi ;))) :P
    > Duch

    Mnie to nie przeszkadza...czyżby tobie? ;P
    To zaproponuj coś "konstruktywnego"... ;D

  • 8. Data: 2007-03-19 15:30:25
    Od: "Duch" <n...@n...com>

    "Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:etm73s$vkj$1@news.onet.pl...

    Proponuje wiecej ruchu, mocniejszych emocji zamiast gledzenia,
    działania i podejmowania konkretnych, meskich decyzji,
    a w wszystko to tutaj (zdjecia):
    http://www.red.orchestra.pl/plug.php?e=gallery&f=4

    polecam :)
    Duch

  • 9. Data: 2007-03-19 17:40:41
    Od: "Bart Ogryczak" <B...@g...com>

    On Mar 19, 12:00 pm, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
    > stole i prawie cztery godziny czasu wolnego - to w sumie szesnaście godzin.
    > Pozostałe sześć godzin Włosi poświęcają na pracę zawodową.

    16+6 = 24??? Chyba tylko w onecie

  • 10. Data: 2007-03-19 17:41:40
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Duch <n...@n...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:etmahm$2vc$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Proponuje wiecej ruchu, mocniejszych emocji zamiast gledzenia,
    > działania i podejmowania konkretnych, meskich decyzji,

    I to ma mnie rozruszać?!
    Kpisz czy pytasz o drogę...? ;)