PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa - zlecenie

  • 1. Data: 2007-03-19 13:03:30
    Temat: umowa - zlecenie
    Od: "Cl@udi@" <d...@t...pl>

    witam serdecznie mam pytanie odnośnie umowy - zlecenie :

    Czy pracując przez okres 4 lat na umowe - zlecenie moge domagac sie
    umowy na etat ( czy w ogóle firma może tyle czasu zatrudniać na u-
    z?).

    czy pracodawca ma obowiązek wystawić mi zaświadczenie o przebytym
    zatrudnieniu na umowe-zlecenie( w posredniaku wymagają w/w
    zaświadczenie) co robić gdy firma czegos takiego nie chce wystawić.

    Jeszcze wiele innych pytań pewnie się znajdzie ale nie wiem od czego
    zacząć. Dzieki za wszystkie informacje, które zdołacie napisać.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2007-03-19 13:27:29
    Temat: Re: umowa - zlecenie
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 19-03-2007 o 14:03:30 Cl@udi@ <d...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Czy pracując przez okres 4 lat na umowe - zlecenie moge domagac sie
    > umowy na etat ( czy w ogóle firma może tyle czasu zatrudniać na u-

    zlecać. może.

    > czy pracodawca ma obowiązek wystawić mi zaświadczenie o przebytym
    > zatrudnieniu na umowe-zlecenie( w posredniaku wymagają w/w
    > zaświadczenie) co robić gdy firma czegos takiego nie chce wystawić.

    masz przeciez te umowy.

    --
    """"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""

  • 3. Data: 2007-03-19 14:01:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Cl@udi@ porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > Czy pracując przez okres 4 lat na umowe - zlecenie moge domagac sie
    > umowy na etat ( czy w ogóle firma może tyle czasu zatrudniać na u-
    Jasne. Mozesz sie domagac umowy nawet po 4min. Tyle ze zleceniodawca nie
    ma obowiazku sie dostosowac.
    Aha... nie pracujesz a wykonujesz zlecenie
    > czy pracodawca ma obowiązek wystawić mi zaświadczenie o przebytym
    > zatrudnieniu na umowe-zlecenie( w posredniaku wymagają w/w
    > zaświadczenie) co robić gdy firma czegos takiego nie chce wystawić.
    Nic. Przeciez masz kopie umow.
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-03-19 14:16:16
    Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl>

    "Czy pracując przez okres 4 lat na umowe - zlecenie moge domagac sie
    umowy na etat ( czy w ogóle firma może tyle czasu zatrudniać na u-
    z?)."

    To czy powinnaś mieć umowę o pracę czy zlecenie nie zależy od stażu w danej
    firmie, tylko od powierzonych obowiązków i sposobu ich realizacji przez
    Ciebie. Napisz czym się zajmujesz.

    "czy pracodawca ma obowiązek wystawić mi zaświadczenie o przebytym
    zatrudnieniu na umowe-zlecenie( w posredniaku wymagają w/w
    zaświadczenie) co robić gdy firma czegos takiego nie chce wystawić."

    Pracodawca ma obowiązek - zleceniodawca nie ma.
    Czyli w Twoim wypadku nie ma.

    --
    Larsoden | nedosraL
    http://www.bykom-stop.avx.pl/

  • 5. Data: 2007-03-19 16:49:29
    Od: "Cl@udi@" <d...@t...pl>

    Umowy mam ale pośredniak chce zaświadcznie od kiedy - do kiedy ...
    Zajmowałam się rozdziałem prasy( praca w nocy 6 dni w tygodniu).

  • 6. Data: 2007-03-20 07:28:22
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

    > Umowy mam ale pośredniak chce zaświadcznie od kiedy - do kiedy ...
    > Zajmowałam się rozdziałem prasy( praca w nocy 6 dni w tygodniu).

    Czyli nie masz nic. Jeśli ktoś poświadczy PRZED SĄDEM, że
    od czterech lat pracowałaś u danego pracodawcy, to sąd może
    zażądać od niego uregulowania różnych świadczeń, ale ty tam już niepopracujesz.
    Porozmawiaj z pracodawcą - jeśli pójdzie na rozsądne warunki,
    to ok, jeśli nie jest w stanie spełnić twoich oczekiwań, to niech szuka
    nowego pracownika. Teraz rynek pracy bywa ciężki... dla pracodawców.

    Serdeczne pzodrowienia
    --
    Marcin