PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!

  • 21. Data: 2005-01-06 20:40:35
    Temat: Re: !!! Praca przez Internet !!! - to naprawde dziala !!!
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 06.01.2005 neomagic <n...@v...pl> napisał/a:
    > MULTI-LEVEL-MARKETING
    >
    > Jest to pierwsza polska edycja programu zarobkowego, który zrobił

    oj, nie piewsza. takie to były w latach 80-tych, pamietam... :)

    > odpowiedział, że by sobie znalazł dobrą MLM spółkę i rozpocząłby pracować.
    dziwne... "rozpocząłby pracować"? albo "rozpocząłby pracę" albo
    "zacząłby pracować"

    --
    Kender
    Myślenie nie boli, ale tylko nielicznych.

  • 22. Data: 2005-01-06 23:09:30
    Od: "jASIEK" <J...@N...ORG>

    Działa. owszem - ale na nerwy! Skoro to taki "zarobek" - to taki z Ciebie
    Altruista że chcesz innych oświecić?

    Podaj źródła tych "show" i gazet - jakieś linki, daty...
    Wiesz, wczoraj mnie odwiedził Elvis, pisała o tym jedna gazeta. Seriooo lol
    :)

  • 23. Data: 2005-01-07 09:29:10
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    BRAWO pierwsze oznaki przelamania sie na strone MLM !!!

    s.org...

  • 24. Data: 2005-01-07 09:33:42
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    HAHA no i znowu widac glupote ludzka... w latach 80-tych? i myslisz ze to
    bylo to samo co ja tutaj chce wam zaproponowac... HAHA smiechu warte...

    Użytkownik "Pawel Kender Maczewski" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.org...

  • 25. Data: 2005-01-07 09:34:55
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    TAK, masz racje...

  • 26. Data: 2005-01-07 09:38:48
    Od: "neomagic" <n...@v...pl>

    Troche ogloszen nikomu nie zaszkodzi a poza tym grupa jest do tego
    przeznaczona wiec o spamie nie ma mowy...!!!

  • 27. Data: 2005-01-07 14:53:45
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Nemagic napisał był:

    > Troche ogloszen nikomu nie zaszkodzi a poza tym grupa jest do tego
    > przeznaczona wiec o spamie nie ma mowy...!!!

    To jest spam i do tego głupota wrzucać ogłoszenia na grupę do tego nie
    przeznaczoną. I to nie Ty decydujesz o opisie grupy. Więcej rozsądku.

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 28. Data: 2005-01-07 14:54:52
    Od: "Juzek Kocimientka" <k...@i...pl>

    Neomagic napisał był:

    > HAHA no i znowu widac glupote ludzka... w latach 80-tych? i myslisz ze to
    > bylo to samo co ja tutaj chce wam zaproponowac... HAHA smiechu warte...

    Masz na poparcie swoich słów jakieś sensowne argumenty czy będziesz jak
    zaprogramowany powtarzał w kółko te same bzdury?

    --
    ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź

  • 29. Data: 2005-01-07 15:23:13
    Od: Kira <k...@e...pl>

    Re to: neomagic [Fri, 7 Jan 2005 10:38:48 +0100]:

    > Troche ogloszen nikomu nie zaszkodzi a poza tym grupa jest
    > do tego przeznaczona wiec o spamie nie ma mowy...!!!

    Do ogloszen na temat pracy jest pl.praca.oferowana

    Tutaj, cyt. z opisu grupy:
    "Grupa ma byc miejscem, gdzie odbywalyby sie dyskusje nt. ofert
    pracy, samej specyfiki pracy w Polsce i na swiecie"

    Skoro to tu umiesciles to widac chciales podyskutowac na ten
    temat -- wiec czemu Cie dziwi ze dyskutujemy?

    Kira

  • 30. Data: 2005-01-07 22:48:29
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Podał już ktoś tego spamera do Andrzeja Buse ?

    --
    MT